اخراج سرمربی پیستونز و درخواست طرفداران تیم برای سرمربیگری رشید والاس

اخراج سرمربی پیستونز و درخواست طرفداران تیم برای سرمربیگری رشید والاس

به گزارش منابع به یاهو اسپرتس، تیم دیترویت پیستونز سرمربی خود موریس چیکس را اخراج کرد.
با وجود کسب پیروزی های متوالی در آخرهفته گذشته، مدیر کل دیترویت صبح روز یکشنبه خبر اخراج شدن این مربی را به اطلاع او رساند.
به این ترتیب اولین فصل سرمربیگری موریس در پیستونز تا آل استار نیز به طول نینجامید. این مربی سال اول از قرارداد دو ساله خود با پیستونز را پشت سر می گذاشت.
به گفته منابع یکی از دلایل اصلی اخراج این مربی فشاری است که مالک باشگاه برای تغییر در کادر مربیگری وارد کرده است.
در زمان مدیر کلی Joe Dumars در پیستونز، ۸ مربی هدایت این تیم را به عهده گرفته اند اما ظاهرا این بار او پشتیبان سرمربی تیم بوده و تمایل داشته تا وقت بیشتری به چیکس داده شود؛ به خصوص پس از پیروزی های متوالی این تیم که در آخرهفته گذشته به دست آمد.

رشید والاس

اما در فاصله کوتاهی از اخراج شدن چیکس، طرفداران پیستونز درخواستی (پتیشن) را در سایت کاخ سفید به راه انداخته اند که خواستار انتخاب رشید والاس (بازیکن سابق دیترویت) به عنوان سرمربی موقت تیم است. طبق قانون ایالات متحده چنانچه امضاهای یک پتیشن به مقدار معینی برسد دولت موظف است درخواست مورد نظر را بررسی کرده و جوابیه رسمی برای آن صادر کند. طرفداران سرمربیگری والاس برای اینکه درخواستشان از طرف دولت مورد بررسی قرار گیرد به ۱۰۰ هزار امضا نیاز دارند و جالب اینکه در همین مدت کوتاه ۱۳۵ نفر این طومار را امضا کرده اند.
والاس فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد و در ماه جولای به عنوان کمک مربی پیستونز انتخاب شد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *