نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در نهم فوریه ۲۰۱۴

نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در نهم فوریه 2014

پیروزی اکلاهما و شکست لیکرز، بوستون و ایندیانا از مهمترین نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در نهم فوریه ۲۰۱۴ بود.
در نخستین دیدار نهم فوریه، اکلاهما سیتی تاندر در خانه میزبان نیویورک نیکس بود و توانست با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۰ حریف را مغلوب کند. کوین دورنت از اکلاهما با کسب ۴۱ امتیاز در این بازی، برای هفتمین بار در این فصل از رقابت ها به مرز ۴۰ امتیاز رسید. این بازیکن در این مسابقه ۱۰ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد.
لس آنجلس لیکرز در استیپلز سنتر میزبان شیکاگو بولز بود که در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۹۲ مغلوب حریف شد. جواکیم نواه از بولز با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان تاثیرگذار در این دیدار بود.
بوستون سلتیکس در مسابقه ای که ۴ هزارمین پاس منجر به گل راژان راندو در آن به ثبت رسید، با نتیجه ۹۱ بر ۱۰۲ مغلوب دالاس ماوریکس شد. راندو در اوایل کوارتر دوم این دیدار چهار هزارمین پاس منجر به گل دوران حضورش در لیگ را به ثبت رساند تا ششمین بازیکن تاریخ بوستون باشد که به این رکورد دست یافته است. دیرک نویتسکی از دالاس در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.
اورلاندو مجیک پس از آنکه دو روز پیش اکلاهما سیتی تاندر را شکست داد، امروز از سد ایندیانا پیسرز گذشت. مجیک در حالی که در لحظاتی از بازی ۱۷ امتیاز از حریف عقب بود، در پایان با نتیجه ۹۳ بر ۹۲ به برتری رسید. ویکتور اولادیپو از مجیک در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج و هایلایت های لیگ بسکتبال ان بی ای در نهم فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

اکلاهما سیتی تاندر

۱۰۰-۱۱۲

نیویورک نیکس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۹۲-۸۶

شیکاگو بولز

دانلود

بوستون سلتیکس

۱۰۲-۹۱

دالاس ماوریکس

دانلود

بروکلین نتز

۸۱-۹۳

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۸۳-۹۱

ممفیس گریزلیز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۲-۹۳

ایندیانا پیسرز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۸۴-۹۳

ساکرامنتو کینگز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۷۸-۱۲۳

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *