مربی بسکتبال کنفرانس شرق در All-Star 2013 مشخص شد

اریک اسپولسترا

اریک اسپولسترا (Erik Spoelstra)،سرمربی تیم بسکتبال میامی هیت،مربیگری تیم بسکتبال کنفرانس شرق در مسابقه All-Star 2013 را بر عهده خواهد داشت.
تیم میامی هیت با پیروزی ۱۰۰ بر ۸۵ امروز خود مقابل تورنتو رپتورز،رکورد ۳۰ پیروزی و ۱۴ شکست را تا پایان بازی های روز ۳ فوریه ثبت کرد تا با ثبت بهترین رکورد در میان تیم های کنفرانس شرق،مربی خود را راهی مسابقه آل-استار کند.
اسپولسترا،فصل گذشته و در پنجمین فصل سرمربیگری در میامی این تیم را برای دومین قهرمانی در لیگ NBA رهبری کرد.او در دوران سرمربیگری خود رکورد ۲۲۴ برد و ۱۳۲ باخت را به جای گذاشته است.Spoelstra از ابتدای زمان سرمربیگری خود در میامی هیت تا به امروز دو قهرمانی منطقه،۲ قهرمانی کنفرانس و قهرمانی سال ۲۰۱۲ را برای این تیم به ارمغان آورده است.میامی هیت با سرمربیگری او تا به امروز ۳۴ بازی مرحله پلی آف و ۷ سری از بازی های پلی آف را با پیروزی پشت سر گذاشته است.این مربی با ۵۶ بازی در مرحله پلی آف NBA،پس از پت رایلی (مربی سابق و مدیر کل فعلی میامی هیت)،از لحاظ تعداد بازی های مرحله پلی آف در رده دوم برترین مربیان باشگاه میامی هیت قرار دارد.
باید تا روز ۱۷ فوریه منتظر ماند و دید مصاف این مربی جوان و گرگ پوپوویچ کهنه کار که سرمربیگری تیم کنفرانس غرب را بر عهده دارد،چه نتیجه ای خواهد داشت.

منبع

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *