نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال در دوم بهمن ۹۳

نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال در دوم بهمن 93

مرحله نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال امروز، دوم بهمن ۹۳، آغاز شد. پیروزی دانشگاه آزاد اسلامی و رسیدن مهرام به فینال، نتایجی بود که در مسابقات امروز به دست آمد.

در یکی از مسابقات امروز، تیم دانشگاه آزاد تهران در سالن حکیمیه میزبان پتروشیمی بندر امام بود. شاگردان مهران شاهین طبع در این دیدار با نتیجه‌ی ۷۰ بر ۶۶، پتروشیمی بندر امام را از پیش رو برداشتند. روزبه ارغوان از دانشگاه آزاد با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. دانشگاه آزاد با کسب این پیروزی و با توجه به نتایج دو بازی مرحله گروهی، ۲ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی تیم مهرام تهران در سالن آزادی میزبان فولاد هفت الماس قزوین بود. مهرامی ها که هر دو مسابقه مرحله گروهی را به سود خود به پایان رسانده بودند، در این دیدار نیز با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۵۹ به برتری رسیدند تا در مجموع، با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دهند و راهی فینال شوند. شش بازیکن مهرام در این دیدار حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. سعید داورپناه با تاثیرگذاری +۱۹، موثرترین بازیکن مهرام در این مسابقه بود. مهرامی ها در این مسابقه ۱۱ شوت از ۲۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

مسابقه دوم تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام، دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. برای دیدن برنامه این بازی اینجا کلیک کنید.

منبع عکس: تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *