تقابل بازیکنان تازه کار امریکایی و غیرامریکایی در مسابقه Rising Stars 2015

تقابل بازیکنان تازه کار امریکایی و غیرامریکایی در مسابقه Rising Stars 2015

ان بی ای روز چهارشنبه اعلام کرد مسابقه بازیکنان تازه کار در آخر هفته آل استار ۲۰۱۵، با فرمتی جدید برگزار خواهد شد. در این شیوه جدید، بازیکنان سال اولی و دومی امریکایی در برابر بازیکنان سال اولی و دومی غیر امریکایی قرار می گیرند.
مسابقه Rising Stars 2015 که ویترینی از بازیکنان برتر سال اولی و دومی NBA است روز جمعه، ۱۳ فوریه در بارکلیز سنتر برگزار خواهد شد. این بازی که بیست و یکمین مسابقه ستاره های در حال رشد تاریخ لیگ است، از شبکه TNT پخش خواهد شد.
کمک مربیان لیگ ۱۰ بازیکن امریکایی و ۱۰ بازیکن غیرامریکایی را برای این مسابقه انتخاب خواهند کرد. ۴ بازیکن هر تیم از بین گاردها، ۴ بازیکن از بین بازیکنان جلوی زمین و ۲ بازیکن بدون در نظر گرفتن پستشان، انتخاب خواهند شد. هر تیم نیز حداقل ۳ بازیکن سال اولی و ۳ بازیکن سال دومی در ترکیب خواهد داشت.
کمک مربیان مسابقه آل استار، سرمربیگری دو تیم در این مسابقه را به عهده خواهند داشت.
فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ NBA در حالی آغاز شد که ۱۰۱ بازیکن غیرامریکایی از ۳۷ کشور جهان در این لیگ شاغل بودند که بیش از دو برابر فصل ۲۰۰۰-۰۱ (۴۵ بازیکن) و نزدیک به پنج برابر فصل ۱۹۹۰-۹۱ (۲۱ بازیکن) بود و در نوع خود رکورد محسوب می شد. کشور کانادا با داشتن ۶ بازیکن سال اولی و دومی در لیگ که نیمی از بازیکنان کانادایی حاضر در لیگ (۱۲ بازیکن) را تشکیل می دهند، در رده نخست کشورهایی قرار دارد که بیشتر بازیکنان سال اولی و دومی را در NBA دارند. ۴ بازیکن از ۸ بازیکن استرالیایی حاضر در لیگ تازه کار هستند و این کشور در رده دوم لیست قرار گرفته است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. خوب معلومه که آمریکای ها برنده میشن غیر آمریکای ها کیا هستن مگه اونم سال اول یا دومشون باشه این برنامه ای که ریختن بنظرمن یجور کل کل ای هس بین آمریکا و بقیه کشور ها آمریکا با این کترش میخاد قدرت بسکتبالشو به رخ بقیه بکشه میخاد بگه ما بازیکنای تازه واردمون حرف واسه گفتن داره خخخخخ چی گفتم این آخری مث تو فیلما شد!!

  2. mlbj گفت:

    امریکا با بازیکنای زیره ۲۵ سالش میتونه قهرمان المپیک بشه . بسکتبال برا امریکاستو بس.

  3. باور کنین اگه آمریکا تیم زیر هیجده ساله یکی از مدرسه هاشو تو روستای دور افتاده بفرسه المپیک و جام جهانی براحتی و با اختلاف قهرمان میشه در این حد جلو هستنا ما اصن تیم بسکتبال دانشگاهی نداریم چه برسه مدرسه ای!!!!!
    اگه تیله بازی یا ورق تو المپیک رشتش بیاد مطمنن همیشه مقام اول دوم و سوم ماله خودمونه خیلی جلوهیم امیدوارم که هر چی زود تر رشتش المپیکی بشه استعداد جوونای ما داره مفت مفت حدر میره ههه

  4. مهدی گفت:

    من تو nba2k15 بهترن بازی کن ریسینگ و ال استار شدم 😀

  5. BehnoodOVO-RaptorsFan گفت:

    Dennis Schroder – Dante Exum – Andrew Wiggins – Steven Adams – Kelly Olynyk
    Gorgui Dieng – Nemanja Nedovic
    Anthony Bennet – Alex Len – Rudy Gobert

    بخشی از سال اولی و دومی های خارجی 😉 من رو برد تیم خارجیا شرط میبندم .

  6. بازیکنای خارجی خیلی خوبی وارد لیگ شدن
    بنظرم میتونه بسکتبال رو در آینده از تک قطبی بودن در بازی های ملی خارج کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *