درک رز از ناحیه‌ی صورت آسیب دید [آپدیت شد]

درک رز از ناحیه‌ی صورت آسیب دید

تیم شیکاگو بولز اعلام کرد گارد این تیم، درک رز، در جریان تمرین روز سه شنبه این این تیم از ناحیه‌ی استخوان دور چشم چپ دچار شکستگی شده است و روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
بولز اعلام کرده است تا پس از انجام عمل جدول زمانی برای بازگشت این بازیکن ارائه نمی کند و وضعیت این بازیکن برای بازگشت به بسکتبال پس از عمل اعلام خواهد شد.
شکستگی استخوان دور چشم، آخرین مصدومیت از مجموعه مصدومیت های زنجیره ای MVP فصل ۲۰۱۰-۱۱ است. او در آپریل ۲۰۱۲ دچار پارگی آشیل زانوی چپ شد و فصل ۲۰۱۲-۱۳ را از دست داد. پس از آن و در نوامبر ۲۰۱۳، منیسک زانوی راست او پاره شد و این بازیکن ادامه‌ی فصل ۲۰۱۳-۱۴ را از دست داد.
درک رز در فوریه ۲۰۱۵ نیز عمل دیگری روی زانوی راست خود انجام داد و ۳۱ بازی فصل عادی ۲۰۱۴-۱۵ را از دست داد. در مجموع این بازیکن از فصل ۲۰۱۱-۱۲ تاکنون تنها در ۱۰۰ بازی فصل عادی حضور داشته است.
مصدومیت آخر رز در نمرین روز سه شنبه و در اثر برخورد آرنجی به صورتش حادث شد که موجب شد این بازیکن در اوایل اولین روز اردوهای آماده سازی، تمرین را ترک کند. با این حال، هم تیمی ها و سرمربی سال اولی بولز، فرد هویبرگ، بلافاصله بعد از تمرین در مورد وضعیت رز چندان نگران به نظر نمی رسیدند.
تاج گیبسون، فروارد قدرتی بولز در این مورد گفت: “رز یه آرنج کوچیک خورد. ما از شدت ضربه بی اطلاعیم اما امیدواریم او خوب بشه. می دونم رز سرسخته. اما اون یکی از حرکت های خشن در تمرین بود؛ جایی که همه به سختی تلاش می کنن.”
هویبرگ پیش از مشخص شدن وضعیت مصدومیت رز، ضربه‌ی آرنجی که به صورت او برخورد کرد را یک ضربه محکم توصیف کرد و گفت وقتی رز بعد از مصدومیت بیرون رفت خوب به نظر می رسید.
رزِ ۲۶ ساله پیش از آغاز فصل ۲۰۱۱-۱۲، قراردادی ۵ ساله و حداکثری به مبلغ نزدیک به ۹۵ میلیون دلار با شیکاگو امضا کرد.
این بازیکن در اوایل این هفته گفته بود علی رغم مصدومت های فراوان، هنوز هم باور دارد که یکی از بهترین بازیکنان لیگ است.
مدیریت تیم بولز روی سرمربی جدید خود، فرد هویبرگ حساب باز کرده است و امیدوار است این مربی بهترین نتایج را با ترکیب باتجربه بولز به دست آورد. البته یکی از مشکلات این تیم مصدومیت های بازیکنانش است که تنها به آسیب دیدگی اخیر رز ختم نمی شود. مایک دانلیوی جونیور روز جمعه تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت و انتظار می رود ۸ تا ۱۰ هفته از بسکتبال دور باشد. گیبسون نیز در تابستان عمل جراحی مچ پای چپ را پشت سر گذاشته است.
طبق گفته دکتر مارک ادیکس، انتظار نمی رود که درک رز بیش از چند هفته را به دلیل این مصدومیت از دست بدهد.

آپدیت: تیم شیکاگو بولز پس از انجام عمل جراحی اعلام کرد درک رز تا ۲ هفته دیگر می تواند فعالیت های بسکتبالی خود را از سر بگیرد.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    چرا این شکلی شده

  2. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    همین شکلی بود چون مو گذاشته یکم مدلش عوض شده ولی انصافا گارد فوق العاده ایه

  3. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    مدیر سایت یه لطفی کنید کلیپ های برتر یا همون حرکات برتر بازیکنان NBAتو فصل قبلو برا دانلود بزارید .ممنون از زحماتتون

  4. Edris گفت:

    روز واقعا یکی از گارد های درجه ۱ ان بی ایه
    هنوزم به نظر من هیچ کس قدرت انفجاری درک رو نذاره. به جز راسل
    الان گارد هایی که با هم با توجه به سبک بازیشون رقابت کنن یکی کایری و ستفن کریه یکی همین راسل و روزه یکیم راندو و کریس پاله.
    باید ببینیم تو فصل پیش رو چه میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *