اسکات اسکایلز، سرمربی اورلاندو مجیک از سمت خود استعفا داد

اسکات اسکایلز، سرمربی اورلاندو مجیک از سمت خود استعفا داد

راب هنیگن، مدیرکل تیم اورلاندو مجیک امروز اعلام کرد سرمربی این تیم، اسکات اسکایلز، از سمت خود استعفا داده است. جستجو برای سرمربی جدید، بلافاصله آغاز خواهد شد.
اسکایلز در این مورد گفت: “پس از تفکر بسیار و در نظر گرفتن دقیق جوانب، من و تنها خودم، به این نتیجه رسیدم که سرمربی مناسبی برای اورلاندو نیستم. بنابراین بلافاصله، از سمت سرمربیگیری اورلاندو استعفا می دم. می دونم این نوع تصمیم گیری می تونه باعث کمانه زنی های زیادی بشه. هر چند، واقعیت همون چیزیه که در جمله‌ی اول گفتم؛ به همین سادگی و راستی. شایعات دیگه در این مورد حدس و گمان محض هستند.”
اسکایلز ۵۲ ساله در ۲۹ می ۲۰۱۵، دوازدهمین سرمربی تاریخ اورلاندو لقب گرفت. او که به عنوان سرمربی تیم های فینیکس، شیکاگو، میلواکی و اورلاندو را هدایت کرده، رکورد ۴۷۸ برد و ۴۸۰ باخت را در فصل عادی ثبت کرده است. اسکایلز در ۱۴ فصلی که به عنوان سرمربی در NBA فعالیت کرده است، ۶ بار تیم های خود را به پلی آف رسانده است.
اورلاندو مجیک در فصل ۲۰۱۵-۱۶ که نخستین فصل فعالیت اسکایلز در این تیم بود، رکورد ۳۵ برد و ۴۷ باخت را ثبت کرد و نسبت به فصل قبل (۲۰۱۴-۱۵) ، ۱۰ برد بیشتر به دست آورد. این پنجمین بهبود رکورد برتر تاریخ اورلاندو، در یک فصل نسبت به فصل قبل است. مجیک در ماه نوامبر رکورد ۹ برد و ۶ باخت را ثبت کرد تا برای اولین بار از مارس ۲۰۱۲، تعداد پیروزی هایش در یک ماه از تعداد شکست هایش، پیشی بگیرد. آنها سپس در ماه دسامبر رکورد ۱۰ برد و ۵ باخت را به ثبت رساندند که بهترین رکورد کنفرانس شرق در آن ماه بود. اسکایلز در دسامبر ۲۰۱۵، بهترین مربی ماه کنفرانس شرق لقب گرفت و برای چهارمین بار در دوران سرمربیگری اش، این عنوان را به دست آورد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.