ال هورفورد به بوستون سلتیکس می پیوندد

ال هورفورد به بوستون سلتیکس می پیوندد

به گفته منابع، فروارد آزاد، ال هورفورد، برای امضای قراردادی ۴ ساله و حداکثری به مبلغ ۱۱۳ میلیون دلار با بوستون سلتیکس به توافق رسید.
هورفورد در ۹ فصل حضورش در آتلانتا، ۴ بار برای حضور در آل استار انتخاب شده است و تصمیمش برای پیوستن به سلتیکس، شانس این تیم برای عملکردی بهتر در کنفرانس شرق را افزایش می دهد.
بوستون روز شنبه در همپتنِ لانگ آیلند با کوین دورنت نیز دیدار کرد. آنها سعی می کنند دورنت را در زمین جلویی خود در کنار هورفورد قرار دهند. به گفته منابع، دورنت بخشی از هفته گذشته را صرف متقاعد کردن هورفورد، برای بررسی پیوستن به اکلاهما سیتی کرد، اما هورفورد نخواست ریسک احتمال جدایی وستبروک و دورنت از اکلاهما سیتی در تابستان آینده را بپذیرد و به این تیم برود.
طبق گفته منابع لیگ، هورفورد و هاوکس روز شنبه مذاکرات مفصلی داشتند اما نتوانستند بر سر مطالبات مالی هورفورد به توافق برسند. به گفته منابع، هورفورد خواهان انعقاد قراردادی در حدود ۱۴۰ میلیون دلار بود و پیشنهاد نهایی آتلانتا، چندین میلیون دلار کمتر بود.
به گفته منابع، هورفورد در ساعات نهایی، پیوستن به تیم های بوستون، واشنگتن و آتلانتا را بررسی کرده بود. در آن زمان، به گفته منابع، هورفورد به اجتمال هماهنگ شدنش با بازیکنان زمین عقبی واشنگتن، جان وال و بردلی بیل، خوشبین بود اما در نهایت بوستون را انتخاب کرد.
به گفته منابع، هورفورد تنها در صورتی می توانست به آتلانتا برگردد که این تیم پاول میلسپ را منتقل کند و چند نقل و انتقال دیگر انجام دهد تا فضای مالی کافی برای جذب او ایجاد شود.
هورفورد در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد پنج ساله جدیدی با آتلانتا بود اما مذاکرات این هفته متوقف شد و هاوکس به سرعت برای جذب دوایت هاوارد و تمدید قرارداد کنت بیزمور اقدام کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.