امکان تیم داری باراک اوباما در NBA

امکان تیم داری باراک اوباما در NBA

در مورد این موضوع که باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده پس از پایان دوران ریاست جمهوری و ترک کاخ سفید چه خواهد کرد، بحث های زیادی شده است. طبق گفته منشی مطبوعاتی اوباما، تبدیل شدن به یک مالک تیم در NBA و تیم داری در این لیگ، ممکن است یکی از گزینه های اوباما باشد.
جاش ارنست، منشی مطبوعاتی اوباما روز چهارشنبه گفت اوباما که یکی از طرفداران بزرگ تیم های ورزشی شیکاگو است، در مورد این موضوع که عضوی از گروه مالکیتی یک تیم NBA باشد، بحث هایی انجام داده است. ارنست اضافه کرد اوباما پیگیر فرصتی “بالقوه و با شرایط مناسب” برای تبدیل شدن به یک مالک باشگاه در NBA است.
اوبامای ۵۴ ساله پیش از این و در ماه نوامبر، با گفتن این نکته به مجله GQ که کاملا تمایل دارد عضوی از گروه مالکیتی یک تیم NBA باشد، به تبدیل شدن به یک مالک باشگاه در NBA ابراز تمایل کرده بود.
او در گفتگو با GQ گفته بود: “من در مورد این که بتونی یک تیم رو اداره کنی و اینکه این کار چقدر سرگرم کننده خواهد بود، رویاپردازی کردم. فکر می کنم فوق العاده میشه.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.