مسابقه بسکتبال باراک اوباما در روز انتخابات

مسابقه بسکتبال باراک اوباما در روز انتخابات

باراک اوباما روز سه شنبه به کمک اسکاتی پیپن (ستاره سابق شیکاگو بولز) سنت خود در برگزاری مسابقه بسکتبال در روز انتخابات را به جا آورد.
حدود ساعت ۱ بعد از ظهر روز سه شنبه،۶ نوامبر کاروان باراک اوباما وارد مرکز ورزشی امید در غرب شهر شیکاگو شد؛جایی که اوباما با دوستان و کارمندانش بسکتبال بازی کرد.Alexi Giannoulias،خزانه دار سابق ایالت ایلینویز در توییتر خود نوشت او،باراک اوباما،اسکاتی پیپن و رندی برون (بازیکن سابق بولز) در یک تیم بودند و بنا به گزارش ها تیم آنها با ۲۰ امتیاز پیروز شده است.
سخنگوی کاخ سفید همچنین تایید کرد که اوباما با Craig Robinson (مربی بسکتبال دانشگاه اورگان)،Arne Duncan (وزیر سابق آموزش و پرورش)،Sam Kass (دستیار آشپز کاخ سفید) و چند نفر دیگر بسکتبال بازی کرده است.
البته این اولین بار نیست که اوباما در روز انتخابات در مسابقه بسکتبال شرکت می کند.او در سال ۲۰۰۸ و پیش از برنده شدن در انتخابات حزبی آیوا نیز با دستیاران خود بسکتبال بازی کرده بود.
امروز و با اعلام نتایج انتخابات آمریکا،مشخص شد اوباما همانند سال ۲۰۰۸ علاوه بر پیروزی در مسابقه بسکتبال سنتی خود،در رقابت انتخاباتی نیز پیروز شده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *