انتخاب آهنگ های بازی NBA 2K14 توسط لبرون جیمز

انتخاب آهنگ های بازی NBA 2K14 توسط لبرون جیمز

لبرون جیمز در طول تعطیلات امسال برخی از استعداد های خود را در راه انتخاب آهنگ های بازی NBA 2K14 به نمایش گذاشته است.
شرکت ۲K Sports روز جمعه اعلام کرد لبرون جیمز که دو بار به همراه میامی هیت قهرمان NBA شده است،۲۰ آهنگ از ترک های بازی NBA 2K14 که در آینده ای نه چندان دور منتشر خواهد شد،را انتخاب کرده است.برنده ۴ عنوان MVP لیگ همچنین عکس کاور این بازی ویدئویی محبوب که پرفروش ترین بازی بسکتبال است،خواهد بود.
جیمز در بیانیه ای در این مورد گفت او مفتخر است که اولین ورزشکاری است که علاوه بر قرار گرفتن عکسش به عنوان کاور بازی،آهنگ های آن را نیز انتخاب می کند.او در حالی این کار را انجام می دهد که دوستش و برنده جایزه Grammy،جی زی سال گذشته تهیه کننده اجرایی ورژن قبلی این بازی بود که بیش از ۴٫۵ میلیون نسخه فروخت.
جیمز گفت:”شرکت ۲K به من اجازه داده است بعضی عناصر مهم در بازی NBA 2K14 را کنترل کنم که شامل ترک های صوتی بازی امسال نیز می شود.من این را دوست دارم که نخستین ورزشکار کاور NBA 2K هستم که ترک های صوتی آن را نیز انتخاب می کنم.”
برخی از آهنگ های برجسته موسیقی متن این بازی موارد زیر هستند:
آهنگ Started From The Bottom از Drake-آهنگ In the Air Tonight از Phil Collins-آهنگ Get Lucky از Daft Punk و آهنگ Can’t Hold Us.
دیگر موسیقی های این بازی از خواننده هایی مثل Jay-Z،Coldplay،Robin Thicke،The Black Keys،Eminem،Fly Union،Gorillaz،Imagine Dragons،Jada Kiss،John Legend،Kanye West،Rick Ross،Kendrick Lamar،Nas و  Puff Daddy خواهد بود.
بعد از مایکل جردن،لبرون جیمز اولین ورزشکاری است که عکس تکی او ۲ بار کاور یک بازی خواهد بود.انتظار می رود فروش این بازی از روز ۱ اکتبر آغاز شود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mohammedlahiji گفت:

    من یه عکس از کاور ۲k14 دیدم عکس درانت بود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *