بازی های پیش فصل بسکتبال NBA در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۴

بازی های پیش فصل بسکتبال NBA در 18 اکتبر 2014

پیروزی پیسرز و هیت و شکست کلیپرز، از جمله نتایج بازی های پیش فصل بسکتبال NBA در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۴ بود.

در یکی از بازی های امروز، تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز در حالی که در کوارتر چهارم ۱۴ امتیاز از دالاس ماوریکس عقب بود، در نهایت با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۹۳ حریف خود را شکست داد. بازیکنان پیسرز با به اجرا گذاشتن یک ران ۱۸-۳، اختلاف امتیاز خود با دالاس را جبران کردند. کریس کوپلند از پیسرز با کسب ۲۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن این مسابقه بود. کوپلند در این دیدار ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. دیوید وست از پیسرز در این دیدار از ناحیه‌ی مچ پای راست مصدوم شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

تیم بسکتبال میامی هیت در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۸، میزبان خود سن آنتونیو اسپرز را مغلوب کرد. شباز نیپیر از هیت در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. تعدادی از بازیکنان کلیدی دو تیم از جمله دوین وید، کریس باش، تونی پارکر و کوای لئونارد، در این دیدار غایب بودند.

در آخرین بازی امروز، لس آنجلس کلیپرز در لاس وگاس به مصاف دنور ناگتز رفت و با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۱۰۴ مغلوب حریف شد. کنف فرید از ناگتز با کسب ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان کلیدی تیمش در این بازی بود.

نتایج و هایلایت های بازی های پیش فصل بسکتبال NBA در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

ایندیانا پیسرز ۹۸ – ۹۳ دالاس ماوریکس

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۵ – ۸۴ اورلاندو مجیک

——

آتلانتا هاوکس ۱۰۰ – ۱۰۴ دیترویت پیستونز

دانلود

سن آنتونیو اسپرز ۱۰۸ – ۱۱۱ میامی هیت

دانلود

ساکرامنتو کینگز ۹۱ – ۵۹ مکابی تل آویو

دانلود

لس آنجلس کلیپرز ۹۳ – ۱۰۴ دنور ناگتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. آیا قد ربطی به گارد راسی داره یعنی یه قد خاصی میخاد که بتونی گارد راس بشی یا نه چون گارد فیلادلفیا کارتر ویلیامز قدش بلنده ولی گارده راسه یه نمونه خوب و معروفش مجیک جانسونه که گارد موفقی بود ولی قدش بلند بود واسه گاردی؟؟؟؟؟

  2. آقایون عزیز و برادرای بسکتی گلم یه سوال دارم در حد لیگ جهانی والیبال نظر شخصی تونو میخاستم بدونم شما مهمترین و کلیدی ترین پستو تو یه تیم بسکتبال چه پستی میدونید فقط یکی باشه؟؟؟
    من پست سه فوروارد قدرتی…
    مررررسی…

  3. ahmad گفت:

    small forward !

  4. ahmad گفت:

    small forward

  5. reza گفت:

    شوتینگ گارد بهترین بازیکنا تاریخ nba اعم از جردن برایانت ایورسون درکسلر و … تو این پست بودند

  6. بلاخره دلیل پیوستن ناگهانی صمد به پتروشیمس رو پیدا کردم تو سایت ورزش سه نوشته بود که صمد واسه یه فصل یک میلیارد تومان دستمزد از پتروشیمی میگیره که اینطور قراردادای تو بسکتبالمون واقعا عجیب غریبه بنظر میرسه.
    نوش جونش…

  7. number1 گفت:

    گارد راس مربی دوم درون زمین است اگه گارد یه تیمی خوب نباشه هر چقدر هم که بقیه خوب باشن تیم به مشکل می خوره mvp جام جهانی هم یه گارد شد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *