نتایج بازی های پیش فصل ان بی ای به تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴

نتایج بازی های پیش فصل ان بی ای به تاریخ 12 اکتبر 2014

بازی های پیش فصل ان بی ای در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴ با برگزاری ۵ مسابقه پیگیری شد. پیروزی نتز و شکست تیم های شهر لس آنجلس از جمله نتایج این روز بود.

در یکی از بازی های روز ۱۲ اکتبر که در شهر شانگهای کشور چین برگزار شد، بروکلین نتز با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۹۵، ساکرامنتو کینگز را از پیش رو برداشت. بروک لوپز از نتز، در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند و ۱ بلاک شات کسب کرد.

پورتلند تریل بلیزرس در مدا سنتر میزبان لس آنجلس کلیپرز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۴، حریف خود را از پیش رو بردارد. بازیکنان پورتلند در این دیدار ۱۷ شوت از ۲۵ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند (۶۸ درصد) که سهم وسلی متیوز ۶ شوت و سهم سی جی مک‌کالوم ۵ شوت سه امتیازی موفق بود. دیمین لیلارد از پورتلند در این مسابقه به میدان نرفت. امتیاز آورترین بازیکن کلیپرز نیز جمال کرافورد بود که ۲۳ امتیاز ثبت کرد.

در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس در اونتاریو به مصاف گلدن استیت واریورز رفت. برایانت و هم تیمی هایش این بازی را با نتیجه‌ی ۷۵ بر ۱۱۶ به حریف واگذار کردند. استفن کری با ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، بهترین بازیکن این میدان بود.

نتایج بازی های پیش فصل ان بی ای به تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

ساکرامنتو کینگز ۹۵ – ۹۷ بروکلین نتز

دانلود

واشنگتن ویزاردز ۹۱ – ۸۹ دیترویت پیستونز

دانلود

دالاس ماوریکس ۱۰۶ – ۹۸ ایندیانا پیسرز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس ۱۱۹ – ۱۱۴ لس آنجلس کلیپرز

دانلود

لس آنجلس لیکرز ۷۵ – ۱۱۶ گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. بجای اینکه از این تیم و اون تیم حرف بزنیم بگیم این بازیکن از اون بازیکن سرتره بیایین یبارم شده از داداش احمد که اینطور سایت بروز و شیکی رو واسه ما درست کرده تشکر کنیم واقعا کارش حرفه ایه دمت گرم آدمین مرسی نوکرتم خیلی گلی.
    موفق باشی آقا احمد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *