بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای به تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۴

بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای به تاریخ 9 اکتبر 2014

بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۴ با انجام چهار مسابقه دنبال شد. پیروزی هیوستون و شکست لیکرز از جمله نتایج کسب شده در مسابقات امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز، هیوستون راکتس در تویوتا سنتر پذیرای ممفیس گریزلیز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۳، حریف خود را مغلوب کند. جیمز هاردن از راکتس، ۶ شوت از مجموع ۱۲ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۱ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. دوایت هاوارد به دلیل کوفتگی زانو در این دیدار برای راکتس به میدان نرفت.

گلدن استیت واریورز با بازی خوب گاردهای شروع کننده‌ی خود، لس آنجلس لیکرز را در استیپل سنتر مغلوب کرد. کلی تامپسون و استفن کری در این بازی به ترتیب ۲۵ و ۲۰ امتیاز برای واریورز کسب کردند تا تیمشان با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۵، لیکرز را شکست دهد. تامپسون در این دیدار ۵ شوت از ۶ اقدام و کری ۳ شوت از ۴ اقدام سه امتیازی خود را به ثمر رساندند. کارلوس بوذر از لیکرز نیز با ۱۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.

نتایج و هایلایت های بازی های پیش فصل ان‌بی‌ای به تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

دیترویت پیستونز ۹۴ – ۸۰ میلواکی باکز

دانلود

هیوستون راکتس ۱۱۳ – ۹۳ ممفیس گریزلیز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۵ – ۱۰۹ یوتا جاز

دانلود

لس آنجلس لیکرز ۱۰۵ – ۱۲۰ گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. احسان گفت:

    نمیدونم تو هایلایت بازی گلدن استیت از لیکرز هم چیزی هست یا نه! شاید فقط اون دوتا توپ ربایی کوبی باشه 😀
    لیکرز خیلی بد بازی کرد. تو دفاع خوب نبودن، توی پرتاب های سه امتیازی هم فاجعه عمل کردن و فقط یه دونه پرتاب موفق داشتن.
    گلدن استیت هم با توجه به اینکه بیشتر با ترکیب اصلی بازی کرد به نظرم خوب ظاهر نشد. زیر سبد اصلا خوب عمل نکردن. دلیل بردشون فقط ضعیف بودن لیکرز بود.

  2. یکی از بزرگترین اشتباهات هوستون که باعث شد این تیم از جمع مدعیا بیرون بیاد از نظر من رفتن جرمی لین و پارسونز بود مخصوصا پارسونز که فوق العاده بود و هس.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *