شکستگی پای کوین دورنت و دوری ۶ تا ۸ هفته‌ای از بسکتبال

شکستگی پای کوین دورنت و دوری 6 تا 8 هفته‌ای از بسکتبال

کوین دورنت، فروارد تیم اکلاهما سیتی تاندر دچار شکستگی در پای راست شده است و انتظار می رود ۶ تا ۸ هفته از بسکتبال دور باشد.
سم پرستی، مدیر کل تیم تاندر روز یکشنبه اعلام کرد دورنت به تیم تاندر اطلاع داده است که پس از تمرینی که روز شنبه انجام داده بود، در پای راستش احساس ناراحتی کرده است.
پس از انجام آزمایشات، تیم اکلاهما اعلام کرد شکستگی پای این بازیکن از نوع Jones است. به گفته‌ی تیم تاندر این نوع از شکستگی معمولا به عمل جراحی نیاز دارد و آخرین موارد از بازیکنانی که به این نوع شکستگی دچار شده اند، برای دوباره بازی کردن به ۶ تا ۸ هفته زمان نیاز داشته اند. تیم اکلاهما سیتی فعلا از ارائه جدول زمانی دقیق برای بازگشت دورنت خودداری کرده است.
کوین دورنت در فصل گذشته میانگین ۳۲ امتیاز و ۷٫۴ ریباند را به ثبت رساند. مصدومیت این بازیکن در حالی حادث شده است که حدود ۱۶ روز به آغاز لیگ NBA زمان باقی مانده است. دورنت در فصل گذشته تنها ۱ بازی را از دست داد و در ۷ فصل حضورش در لیگ، تنها ۱۶ بازی را از دست داده است. پری جونز و لنس تامس، گزینه های تاندر برای جایگزینی MVP فصل گذشته هستند.

پاول جرج، فروارد ایندیانا پیسرز که دوران ریکاوری بعد از مصدومیت خود را پشت سر می گذارد، در توییتی خطاب به دورنت نوشت: “Get well KD! Speedy recovery”

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۹ پاسخ

  1. amin گفت:

    خیلی ناراحت کننده بود
    لیگ بدون دورانت یه پاش میلنگه
    خداکنه زودتربرگرده

  2. خبری خوش برای رقیباش…

  3. خبری خوش برای رقیباش…
    آدمین بین بازیکنا تفاوتی نزار الان من از این ناراحتم که وقتی دست روندو شکست هیچ پستی نذاشتی رییس سایت هوایه ما سلتیکسیا رو داشته باش.

  4. آذرخش گفت:

    چه بد!
    🙁

  5. mlbj گفت:

    اقای I am boston به لبرون تیکه ننداز لبرون اگه mvp,هم نشه قهرمان.میشه.باید یه فکری به حال بوستونت بکنی و لبرون هیچ وقت کاری به.رقیباش نداشته و کار خودشه انجام داده چون با اقتدار از همه رقیباش سرتره 🙂

  6. من به سلتیکس بودنم افتخار میکنم و از این بابت خیلی خوشحالم که طرفدار تیمم نه بازیکن فرق من با تو اینهMLBJ

  7. mlbj گفت:

    منم به اینکه طرفدار لبرون هستم افتخار میکنم چون از همه سرتره و طرفداری از لبرونو با هیچ تیمی عوض نمیکمم

    • رضا گفت:

      بعد ببخشید یه سوال اگر یه روز لبران بسکتبالو بزاره کنار شما هم این کارو میکنی دیگه؟؟؟چون میگی فقط طرفدار لبران جیمزی

  8. رضا گفت:

    اخ اخ خیلی حیف شد
    خدا کنه هر چی زودتر برگرده

  9. SHaHRooZ گفت:

    واقعا یکی از بدترین خبرهایی بود که شنیدم. چون واقعا عاشق کی دی هستم. امیدوارم هر چه زودتر پاش خوب بشه و از بازیهای زیباش لذت ببریم.
    البته مطمئنم بازگشتش باشکوه خواهد بود.

  10. moein گفت:

    این نباشه اکلاهاما هیچه

  11. mlbj گفت:

    اگه بازیو کنار بزاره مربی که میشه مربیگریشم که تموم شد مدیر که میشه دیگه بعد از اینکه مدیریشم تموم شد دیگه من پیر میشم تا اون موقع و nba نمیبینم 🙂
    عشق ابدی من نسبت به بسکتبال در کینگ جیمز معنا میشه

  12. بایزیو کنار بزاره مربی میشه مربیگریشم که تموم شد مدیر میشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جوک خوبی بود حال کردم اینم یادت رفت بگی که پدر نمونه ای واسه بچه هاشه!!!!!!!!!

  13. mlbj گفت:

    مگه چشه این همه بسکتبالیست مالک تیمها میشن منظورم از مدیری مالک شدنه نمونش لری برد یا مجیک جانسون که میخاست کلیپرزو بخره لبرون این همه درامدداره چرا نتونه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

  14. علی کوچولو گفت:

    واقعا اوکلاهاما چه بازیکنان ذخیره ی مناسبی واسه کوین داره!!
    یعنی بار روی شونه های چهار تا استارتر دیگه خیلی سنگین می شه!

  15. بابا چرا بزرگش میکنین یه هشت هفته ای نیس کل فصل مصدوم که نیس چشم رو هم بزاری میاد شما مصدومیت پاول جرجو نمیگین یه فصلو از دست داد!!!

  16. Mr.F گفت:

    خبر ناراحت کننده ای بود حیف شد تو شروع لیگ,ام وی پی فصل قبل با تمیش نیستش,امیدوارم زودتر خوب بشه و مثل قبل ببینیمش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *