طبق قرارداد جیمز هاردن با آدیداس، او نمی تواند کفش های ایرجردن بپوشد

طبق قرارداد جیمز هاردن با آدیداس، او نمی تواند کفش های ایرجردن بپوشد

چند روز پس از آنکه جیمز هاردن، نماینده جدید آدیداس، با یک جفت کفش ایرجردن که متعلق به رقیب آدیداس یعنی نایکی است دیده شد، رئیس بخش آمریکای شمالی آدیداس اعلام کرد هاردن تنها تا چند روز دیگر می تواند محصولات جردن را بپوشد.
مارک کینگ، در پاسخ به این سوال که آیا هاردن مجبور است پس از اجرایی شدن قرارداد جدیدش با آدیداس در روز یکم اکتبر، پوشیدن محصولات ایرجردن در مکان های عمومی را کنار بگذارد گفت: “بله، آن بخشی از قرارداد است.”
جمعه گدشته هنگامی که هاردن از سینما خارج می شد، در حالی که یک جفت کفش ایرجردن به پا داشت، دیده شد و تصاویر آن در وبسایت TMZ منتشر شد.
جیمز هاردن ماه گذشته کمپانی نایکی را ترک کرد تا قراردادی ۱۳ ساله به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار با آدیداس امضا کند. یکی از دلایلی که آدیداس حاضر شد این مبلغ را به هاردن بپردازد این بود که باور داشت این بازیکن فعالیت های خارج از زمینی دارد که می تواند تجارت مربوط به سبک زندگی کمپانی را توسعه دهد.
حمایت از کمپانی رقیب می تواند زمینه های فسخ قراردادها را فراهم کند. در سال ۲۰۰۱ کمپانی ریباک که هم اکنون به آدیداس تعلق دارد، قرارداد خود با شاون کمپ را خاتمه داد، چراکه این بازیکن به خبرنگار یک روزنامه گفته بود کفش های مارک ریباکش خوب ساخته نشده اند و کفش های مورد علافه او کفش های نایکی هستند. هر دو طرف از یکدیگر شکایت کردند که منجر به پایان همکاری طرفین شد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *