دومین پیروزی کلیولند مقابل آتلانتا در پلی آف ۲۰۱۶ ان بی ای

دومین پیروزی کلیولند مقابل آتلانتا در پلی آف 2016 ان بی ای

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز در شبی که رکورد جدیدی در تاریخ مسابقات NBA ثبت کرد، دومین پیروزی خود مقابل آتلانتا هاوکس را به دست آورد.
تیم های کلیولند و آتلانتا امروز در کوئیکن لونز آرینا به مصاف هم رفتند که کلیولند با پیروزی ۱۲۳ بر ۹۸ مقابل حریف، در مجموع ۲ بر ۰ از آتلانتا پیش افتاد. بازیکنان کلیولند با به ثمر رساندن ۲۵ شوت سه امتیازی (از ۴۵ اقدام) در این دیدار، رکورد بیشترین سه امتیازی ثبت شده در یک بازی (پلی آف یا فصل عادی) را از آن خود کردند. ده بازیکن کلیولند در این دیدار، حداقل ۱ سه امتیازی وارد سبد کردند.
لبران جیمز در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. او با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، تیم دانکن را پشت سر گذاشت و به رده‌ی پنجم امتیازآورترین بازیکنان تاریخ پلی آف صعود کرد. جی‌آر اسمیت نیز ۷ شوت از ۱۳ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

بازی سوم دو تیم تیم جمعه شب در آتلانتا برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.