دیوید لی قراردادی ۲ ساله با سن آنتونیو اسپرز امضا می کند

دیوید لی قراردادی 2 ساله با سن آنتونیو اسپرز امضا می کند

به گفته نماینده دیوید لی، این بازیکن به سن آنتونیو اسپرز می پیوندد.
نمایده لی به ESPN گفت آل استار سابق، قراردادی ۲ ساله به مبلغ ۳٫۲ میلیون دلار با اسپرز امضا می کند که سال دوم آن به صورت player option است و لی در تابستان ۲۰۱۷ می تواند بازیکن آزاد شود.
لی پس از آنکه توسط بوستون سلتیکس بازخرید شد و به دالاس موریکس پیوست، در ۲ ماه حضورش در این تیم ثابت کرد هنوز هم می تواند نقش قابل توجهی در تیم ایفا کند. او که در سیستم کوتاه قد دالاس به عنوان سنتر ذخیره بازی می کرد، میانگین ۸٫۵ امتیاز و ۷ ریباند را در ۱۷٫۳ دقیقه به ثبت رساند.
لی که ۲ بار برای حضور در آل استار انتخاب شده و میانگین ۱۴٫۲ امتیاز و ۹٫۲ ریباند را در دوران حرفه ای اش ثبت کرده است، پیش از جا افتادن در ترکیب دالاس، از ترکیب چرخشی گلدن استیت و بوستون کنار گذاشته شد.
دیوید لی که در ۴ فصل اول حضورش در گلدن استیت، یکی از مهره های اصلی این تیم در حمله بود، در جریان پیش فصل ۲۰۱۴ دچار آسیب دیدگی جدی عضلات پشت ران شد و این مصدومیت موجب شد بخش اعظمی از دو ماه نخست رقابت ها را از دست بدهد. غیبت لی، عرصه را برای حضور دریماند گرین در پست فروارد قدرتی گلدن استیت باز کرد. لی پس از بازگشت از مصدومیت، کمرنگ شدن نقشش در تیم را پذیرفت و به واریرز برای رسیدن به قهرمانی کمک کرد. او در بازی چهارم فینال ۲۰۱۵، کمک قابل توجهی به تیمش کرد.
پس از قهرمانی گلدن استیت، با توجه به حقوق بالا و نقش کم لی در تیم، گلدن استیت ولی برای انتقال این بازیکن توافق کردند. گلدن استیت برای رهایی از حقوق بالای لی، در تابستان او را به بوستون فرستاد و لی متوجه شد زمان حضورش در بوستون محدود خواهد بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.