قرارداد سه ساله بوریس دیاو با سن آنتونیو اسپرز

قرارداد سه ساله بوریس دیاو با سن آنتونیو اسپرز

بوریس دیاو، بازیکن آزاد پست فروارد، برای تمدید قرارداد خود به مدت سه سال و مبلغ ۲۲٫۵ میلیون دلار، با سن آنتونیو اسپرز به توافق رسید.
بوریس دیاو با ۳۲ سال سن، یکی از کلیدی ترین مهره های اسپرز در قهرمانی سال ۲۰۱۴ بود و بازگرداندن او بخش مهمی از برنامه های مدیریت اسپرز برای حرکت به سوی ششمین قهرمانی در فصل آینده بود.
به گفته منابع طبق قرارداد جدید، دیاو برای بازی در دو فصل اول ۱۵٫۵ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. بخشی از قرارداد این بازیکن در سال سوم نیز تضمین شده است.
سن آنتونیو اسپرز پس از توافق با دیاو، حالا پیگیری های خود برای جذب پاو گاسل را ادامه خواهد داد و سعی می کند با یک پیشنهاد با مبلغ متوسط، این بازیکن را استخدام کند.
این قرارداد به اسپرز اجازه خواهد داد تا مجموع حقوق های پرداختی خود را در حد سقف حقوق و دستمزد لیگ نگه دارد. این تیم در چند سال آینده باید مسیر خود را تغییر دهد و پس از پایان دوران تیم دانکن و مانو جینوبلی، باید در جهت بازسازی حرکت کند.
دیاو در فینال ۲۰۱۴ ان بی ای، عملکرد فوق العاده ای در ترکیب اسپرز داشت و توانست میانگین ۶٫۲ امتیاز، ۸٫۶ ریباند و ۵٫۸ پاس منجر به گل را در پنج مسابقه برابر میامی هیت به ثبت برساند.
این بازیکن در ۱۱ فصل حضورش در NBA در تیم های آتلانتا، فینیکس، شارلوت و سن آنتونیو بازی کرده است و میانگین ۹٫۱ امتیاز، ۴٫۷ ریباند و ۳٫۷ پاس منجر به گل را به دست آورده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *