سومین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶

سومین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال 2016

سومین مسابقه‌ی فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۶، با پیروزی اکلاهما سیتی تاندر به پایان رسید.
اکلاهما سیتی امروز در چزاپیک انرژی آرینا پذیرای گلدن استیت واریورز بود و موفق شد با حساب ۱۳۳ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کند. تاندر با کسب ۱۳۳ امتیاز در این دیدار، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در یک مسابقه‌ی پلی آف در تاریخ خود را تکرار کرد.
کوین دورنت از اکلاهما سیتی در این بازی ۳۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۰ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کرد. راسل وستبروک نیز کار خود را با ۳۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند.
تاندر در این دیدار در فاکتور ریباند تیم برتر میدان بود و ۵۲ ریباند ثبت کرد؛ در حالی که اجازه‌ی کسب بیش از ۳۸ ریباند را به حریف نداد. این تیم با کسب این پیروزی، ۲ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد.
استفن کری در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. ام وی پی فصل عادی، تنها ۳ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی خود را به ثمر رساند.

بازی چهارم سری، سه شنبه شب در اکلاهما سیتی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.