سومین فینال کنفرانس غرب ان بی ای در سال ۲۰۱۴

سومین فینال کنفرانس غرب ان بی ای در سال 2014

تیم اکلاهما سیتی تاندر با بازگشت سرج ایباکا، در سومین فینال کنفرانس غرب ان بی ای در سال ۲۰۱۴، مقابل سن آنتونیو اسپرز به برتری رسید.
اکلاهما سیتی تاندر امروز برای اولین بار در خانه پذیرای سن آنتونیو اسپرز بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۷ مغلوب کند. سرج ایباکا پس از آنکه دو بازی اول مقابل اسپرز را از دست داد، در این دیدار به ترکیب تاندر بازگشت و به عنوان بازیکن شروع کننده به میدان رفت. این بازیکن در حدود ۳۰ دقیقه حضورش در میدان، ۶ شوت از ۷ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ سد توپ به پایان رساند. با حضور ایباکا و عملکرد دفاعی این بازیکن، امتیازات منطقه‌ی سه ثانیه‌ی اسپرز که در بازی گذشته ۵۴ امتیاز بود، در این بازی به ۴۰ امتیاز کاهش یافت. تیم اکلاهما سیتی تاندر پیش از این اعلام کرده بود انتظار می رود ایباکا ادامه پلی آف را به دلیل مصدومیت از دست بدهد. اما مصدومیت این بازیکن در روز جمعه به وضعیت روز به روز تغییر کرد و این بازیکن امروز بدون محدودیت در دقایق بازی به ترکیب تیمش بازگشت.
راسل وستبروک از اکلاهما در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند. اسکات بروکس در این مسابقه، رجی جکسون را جایگزین تابو سفولوشا در ترکیب استارتر کرد. این بازیکن ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل در برگه امتیازات ثبت کرد. امتیاز آورترین بازیکن اسپرز نیز مانو جینوبلی بود که توانست ۲۳ امتیاز به دست آورد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
به این ترتیب نتیجه سری به ۲ بر ۱ به سود اسپرز تغییر کرد. مسابقه چهارم اکلاهما سیتی و سن آنتونیو سه شنبه شب در اکلاهما برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۱ پاسخ

  1. Hossein گفت:

    ماشاالله ایباکا

  2. hidden گفت:

    اکلاهاما خوب بازی کرد.مزد بازی خوبش هم برد بود.فینال غرب توی بازی های اخر خیلی جذاب میشه

  3. pierce گفت:

    این شد . . ثاندر به پیش برای قهرمانی ….

    البته عشق فقط سلتیکس 🙂

  4. lb23 گفت:

    بسکتبال واقعا غیرقابل پیشبینیه. با وجود اینکه okc بازی سوم رو خوب بازی کرد و مزدش رو هم گرفت الان هیچکس نمیتونه بگه بازی بعد چی میشه. ولی هر کدومشون بیاد بالا قویتر از ایندیانا و میامی هستند . میامی و ایندیانا این فصل ضعیف تر از فصل قبلشون هستند، در صورتی که okc و sas قویتر شدن . البته میامی تو پلی آف اصلا یه تیم دیگه میشه . و نمیشه گفت sas و okc میتونن ببرنش.

  5. parsa گفت:

    are basketball gheyre ghabe pishbiniye be khosos ke nime nahayiye nba bashe

  6. دانیال گفت:

    بازگشت ایباکا امید ها را زنده کرد … تو کوآرتر اول غوغا کرد , توی باقی بازی هم عالی دفاع کرد ۴ تا بلاک شات محشره … باعث شد KD سر پست خودش برگرده و عملکرد تیمی بهبود پیدا کنه … بازی ها جذاب شده حیفه امسال با این عملکرد فوق العاده KD تیم OKC نتونه قهرمان شه

  7. Kd گفت:

    جونم okc

  8. Kd گفت:

    سه چهار روز پیش گفتم ایباکا بازی میکنه حال کردین؟

    • دانیال گفت:

      خبر خوبی بود ,اما اولش اعلام کرده بودند که فصل را از دست داده … به امید خبرهای خوب دوبارت

    • امیر حسین گفت:

      دوست دارم kd
      ممنون ایباکا

  9. MBA گفت:

    امسال که ایندیانا فوق العاده ظاهر شده! کجاش از فصل قبل ضعیف تر شده!؟؟؟

    • lb23 گفت:

      ببخشید پس چه تیمی بود به زور آتلانتا و واشنگتن رو برد؟ آره ایندیانا اول فصل تا نیمه های فصل خوب بود ولی این اواخر همش داشت میباخت. الانم ایندیانا تو پلی آف امسال از پارسالش ضعیف تره.

  10. امیر حسین گفت:

    چی مخواهید بگید
    لکنت گرفتید حق دارید هرکی اکلاهاما رو اینجوری ببینه لکنت میگیره

    • پدرام گفت:

      اوکلاهاماتونم تو بازی های دیگه میبینیم اگر ۴ بر ۰ میشود خیلی بد بود برای همین به سنانتونیو گفتن که بازیرو ببازه

  11. erfan گفت:

    دقیقا همون نظری که بازی قبلی دادم شد برید بینید گفتم ibaka میاد تو خونه سن انتنیو میربریم

  12. hidden گفت:

    آقای امیرحسین.هرکی هستی.بس کن داداش.نه حال خودتو به هم بزن نه حال ما رو.کم چرت پرت بنویس.مالک تیم اکلاهاما هم اینقدر که تو افراطی هستی افراطی نیست.بس کن.

  13. آذرخش گفت:

    بازی حماسی بود.
    لذت بردم.
    فوق العاده اس.

  14. Kd گفت:

    مطمعنم که okc 4-2 میبره و میره فینال مثل٣ سال پیش

  15. mlbj گفت:

    تو خونه ی سن انتونیو اوکلاهاما نمیتونه ببره اصلا شخصیت قهرمانی نداره okc

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *