مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال ایران در ۱۳ اسفند ۹۴

مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال ایران در 13 اسفند 94

مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال ایران در روز ۱۳ اسفند ۹۴ پیگیری شد. پس از انجام بازی های امروز، یک تیم دیگر به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در یکی از مسابقات امروز شهرداری اراک در سالن امام خمینی پذیرای دانشگاه آزاد تهران بود که بازی را با نتیجه‌ی نزدیک ۸۵ بر ۸۶ به حریف خود واگذار کرد. صمد نیکخواه بهرامی در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات برای دانشگاه آزاد به دست آورد؛ گرچه ۶ بار نیز توپ را لو داد. محمد زارعی از شهرداری اراک در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشت تا نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست توپ خود را وارد سبد کند. حامد آفاق از شهرداری در کوارتر نخست این مسابقه و پس از گذشت ۴ دقیقه و ۱۴ ثانیه، از ناحیه مچ پا آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت. شهرداری اراک علی رغم شکست در این دیدار، هنوز ۳ بر ۲ از حریف خود پیش است و برای راهیابی به نیمه نهایی به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.

پالایش نفت آبادان با برتری مقابل شهرداری گرگان، حریف شیمیدر در مرحله‌ی نیمه نهایی شد. پالایش نفت که امروز میزبان شهرداری گرگان بود، با نتیجه‌ی ۷۸ بر ۷۷ حریف خود را شکست داد و سری را با نتیجه‌ی ۴ بر ۱ به سود خود پایان داد. زلاتکو یوانویچ از پالایش نفت با ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از عوامل پیروزی تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان نفت در این دیدار ۱۰ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند که ۶ شوت آن توسط یوانویچ وارد سبد شد. شوت پیروزی بخش پالایش نفت در ۱ دقیقه مانده به پایان بازی توسط آرن داوودی به ثمر رسید. بازیکنان شهرداری در ادامه دو شوت خود را از دست دادند تا بازی با برتری پالایش نفت پایان یابد.

بازی بعدی تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری اراک روز دوشنبه، ۱۷ اسفند، برگزار خواهد شد.

منبع عکس: تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *