مسابقات پیش فصل ۲۰۱۵-۱۶ ان بی ای پایان یافت

مسابقات پیش فصل 2015-16 ان بی ای پایان یافت

با انجام هشت مسابقه در روز بیست و سوم اکتبر، مسابقات پیش فصل ۲۰۱۵-۱۶ ان بی ای پایان یافت. پیروزی اورلاندو، تورنتو، شیکاگو و سن آنتونیو، از جمله نتایج مسابقات امروز بود.

تیم بسکتبال اورلاندو مجیک با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، مسابقات پیش فصل را با پیروزی به اتمام رساند. اورلاندو در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۷۶ حریف خود را از پیش رو برداشت. توبایاس هریس از اورلاندو در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.

تورنتو رپتورز با غلبه با واشنگتن ویزاردز، بازی های پیش فصل را با رکورد ۵ برد و ۲ باخت خاتمه داد. تورنتو در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۲ حریف خود را شکست داد. پنج بازیکن تورنتو امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کردند.

شیکاگو بولز در شبی که درک رز تنها بازی پیش فصل خود را انجام داد، با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۲ دالاس موریکس را شکست داد. رز که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه صورت تقریبا کل پیش فصل را از دست داد، در این دیدار ۱۰ دقیقه و ۱۹ ثانیه بازی کرد و ۸ امتیاز و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. شوت پیروزی بخش شیکاگو بولز در این دیدار، در ۱٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی توسط داگ مک‌درموت وارد سبد شد. دالاس موریکس با این شکست، بازی های پیش فصل را بدون پیروزی پایان داد.

رقابت تیم های ایالت تگزاس در آخرین روز بازی های پیش فصل، با برتری سن آنتونیو همراه بود. سن آنتونیو اسپرز امروز میهمان هیوستن راکتس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۸۶ حریف خود را مغلوب کند. لامارکوس آلدریج و دنی گرین هر کدام در این مسابقه ۱۹ امتیاز برای سن آنتونیو کسب کردند. کوین مک‌هیل در این مسابقه از ارسلان کاظمی استفاده نکرد. تیم هیوستن پیش از این مسابقه و در روز جمعه، ۴ بازیکن را از ترکیب خود کنار گذاشت. ارسلان کاظمی و جاشوا اسمیت دو بازیکنی هستند که شانس به دست آوردن آخرین جایگاه باقی مانده در ترکیب هیوستن برای فصل عادی را دارند. طبق گزارش ها شانس اسمیت برای قرار گرفتن در ترکیب ۱۵ نفره تیم برای فصل عادی بیشتر است، اما تا چند روز آینده باید منتظر خبر قطعی در مورد وضعیت ارسلان باشیم.

نتایج مسابقات پیش فصل ان بی ای در بیست و سوم اکتبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۸۶ ۷۶ ممفیس گریزلیز دانلود
بوستون سلتیکس ۸۱ ۶۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
تورنتو رپتورز ۹۲ ۸۲ واشنگتن ویزاردز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۵ ۸۷ آتلانتا هاوکس دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۳ ۱۰۲ دالاس موریکس دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۳ ۹۰ میامی هیت دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۲ ۱۰۸ میلواکی باکز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۱ ۸۶ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *