مصدومیت بلیک گریفین

مصدومیت بلیک گریفین

به گزارش لس آنجلس تایمز بلیک گریفین فروارد تیم لس آنجلس کلیپرز دچار پارگی مینسک در زانوی چپ خود شده است و به احتمال زیاد در اوایل هفته آینده باید زانوی خود را عمل کند.

لس انجلس تایمز با استناد به گفته مدیران NBA گزارش داد انتظار می رود گریفین هشت هفته از بسکتبال دور باشد و باید برای اردوی آماده سازی کلیپرز در ماه اکتبر کاملا ریکاوری شود.
بنابراین به احتمال قوی گریفین المپیک ۲۰۱۲ لندن را از دست خواهد داد.
Vinny Del Negro مربی کلیپرز در بیانیه ای گفت:”ما فکر می کنیم مصدومیت بلیک برای به موقع آماده شدن او در اردوهای آمادگی کلیپرز تاثیری نخواهد گذاشت.از دست دادن تجربه ی المپیک برای او دشوار خواهد بود.ما خوشحالیم که مصدومیت او قابل بهبود است و از زمان موجود برای ریکاوری کامل او استفاده می کنیم.”
گریفین در اردوی تیم آمریکا در لاس وگاس مصدوم شد و پیروزی ۱۱۳ بر ۵۹ تیمش در بازی تدارکاتی مقابل جمهوری دومنیکن را از دست داد.
Jerry Colangelo ریاست بسکتبال آمریکا احتمال داد درد زانوی گریفین مربوط به مصدومیت او در مرحله پلی آف NBA باشد.
گریفین در تمرین روز چهارشنبه هیچ نشانه ای از آسیب نداشت.یک منبع به ESPN گفت زانوی او در حین تمرین ورم کرد.
آنتونی دیویس بازیکن جدید نیواورلئان هورنتز برای جایگزینی گریفین در اردوی تیم ملی ایالات متحده دعوت شده است.این بازیکن در بازی مقابل دومنیکن به میدان رفت.
سرمربیگری تیم دومنیکن برعهده John Calipari است که مربی دیویس در دانشگاه کنتاکی بوده است.
گریفین که در سال ۲۰۰۹ در راند اول به عنوان اولین بازیکن درفت شد روز چهارشنبه قرادادی ۵ ساله به مبلغ بیش از ۹۵ میلیون با کلیپرز امضا کرد.
گریفین تنها بازیکن کلیپرز بود که در فصل ۲۰۱۰-۱۱ در هر ۸۲ بازی تیمش حضور داشت و متوسط ۲۲٫۵ امتیاز،۱۲٫۱ ریباند و ۳٫۸ اسیست را به ثبت رساند تا برنده جایزه Rookie of the Year یا بهترین بازیکن سال اولی NBA شود.
دیویس جایگزین گریفین دوشنبه به فهرست بازیکنان هورنتز در لیگ تابستانی اضافه شده بود.این بازیکن هفته گذشته به همراه تیم ملی آمریکا در لاس وگاس بود،اما درد در مچ پای چپ،باعث شد شانس قرار گرفتن در فهرست ۱۲ نفری تیم ملی آمریکا را از دست بدهد.
یک منبع اعلام کرد این بازیکن روز جمعه همراه تیم به واشنگتن خواهد رفت تا در بازی تدارکاتی روز دوشنبه مقابل برزیل قرار گیرد.
تا ۴۸ ساعت قبل از المپیک لندن تیم ها می توانند فهرست بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت تغییر دهند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *