منابع: جف هورناسک سرمربی بعدی نیویورک نیکس خواهد بود

منابع: جف هورناسک سرمربی بعدی نیویورک نیکس خواهد بود

طبق گفته منابع لیگ به ESPN، جف هورناسک سرمربی جدید نیویورک نیکس خواهد بود.
به گفته منابع هورناسک روز پنجشنبه در محل باشگاه نیکس حضور داشت. هرچند مذاکرات برای انعقاد قرارداد شروع شده اما تا این لحظه هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.
هورناسک، فیل جکسون رئیس باشگاه نیکس و استیو میلز مدیرکل این تیم، چهارشنبه شب با هم ملاقات کردند اما جکسون پاسخی به سوال نیویورک دیلی نیوز در مورد وضعیت استخدامی این تیم نداد.
به گفته منابع تیم نیکس روز چهارشنبه به سایر کاندیداهای مورد نظر خود اطلاع داد که تصمیم گرفته است هورناسک را استخدام کند. همچنین جکسون به کرت رمبیس، مربی موقت نیکس و دوست نزدیک جکسون، اطلاع داده که تصمیم گرفته است هورناسک را استخدام کند.
جکسون و نیکس اوایل این هفته با هورناسک که پیش از این هدایت فینیکس را به عهده داشت، مصاحبه کرده بودند.
هورناسک در ماه فوریه، پس از آنکه فینیکس ۱۹ بازی از ۲۱ بازی و ۱۴ بازی خارج از خانه را باخت، اخراج شد.
هورناسک ۵۳ ساله، یکی از ۴ کاندیدای اصلی برای سرمربیگری نیکس بود. پس از پایان فصل عادی، رمبیس یکی از اشخاصی بود که برای گرفتن این پست در نظر گرفته می شد. رمبیس که پس از اخراج درک فیشر رکورد ۹ برد و ۱۹ باخت را با این تیم ثبت کرد، به جکسون نزدیک است و سیستم حمله‌ی مثلثی مورد علاقه‌ی جکسون را اجرا می کرد.
ماه گذشته گزارش شد دیوید بلت، سرمربی سابق کلیولند، اولین کاندیدای جدی خارج از این تیم برای سرمربیگری است. اوایل این هفته نیز گزارش شد فرانک وگل، سرمربی سابق ایندیانا، با جکسون دیدار کرده است.
با آمدن هورناسک، مشخص نیست که آیا نیویورک به اجرای سیستم حمله‌ی مثلثی ادامه خواهد داد یا هورناسک قصد دارد سیستم سرعتی گارد محور خود را در این تیم پیاده کند. آینده‌ی رمبیس نیز نامعلوم است. طبق پیش بینی ها ممکن است رمبیس در کادر نیویورک باقی بماند؛ موضوعی که به تصمیم هورناسک بستگی دارد. هورناسک و رمبیس ۳ سال در سانز هم تیمی بوده اند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.