نتایج بازی های ان بی ای در هفتم دسامبر ۲۰۱۳

نتایج بازی های ان بی ای در هفتم دسامبر 2013

شکست کلیپرز ، گریزلیز و اسپرز و پیروزی هیت و ماوریکس از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در هفتم دسامبر ۲۰۱۳ بود .
کلیولند کاوالیرز با پشت سر گذاشتن لس آنجلس کلیپرز ، هفتمین برد فصل را کسب کرد . شاگردان مایک براون در این دیدار خانگی با نتیجه ۸۸ بر ۸۲ کلیپرز را شکست دادند . تریستن تامپسون از کلیولند با کسب ۲۰ امتیاز ، ۱۳ ریباند ، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش در این مسابقه بود . از حاشیه های این مسابقه ورود تماشاگر نوجوان کلیولندی به زمین بود که روی تی شرتش عبارت “Kyrie Don’t Leave” درج شده بود . البته این اولین بار نیست که چنین حرکتی از تماشاگران کلیولندی سر می زند ؛ فصل گذشته و در جریان بازی هیت و کاوالیرز در کلیولند ، تماشاگری که روی تیشرتش عبارت “لبرون ، دلمون برات تنگ شده ” چاپ شده بود ، در حرکتی مشابه وارد زمین شده بود .
ممفیس گریزلیز در فدکس فروم میزبان گلدن استیت واریورز بود که در پایان با نتیجه ۸۲ بر ۱۰۸ مغلوب حریف شد . کلی تامپسون از گلدن استیت در این مسابقه ۳۰ امتیاز ، ۵ پاس منجر به گل ، ۳ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد و امتیاز آورترین بازیکن میدان بود .
مینسوتا تیمبرولوز در شب غیبت کوین لاو ، با نتیجه ۸۲ بر ۱۰۳ مغلوب میهمان خود ؛ میامی هیت شد . لبرون جیمز از هیت در این دیدار ۲۱ امتیاز ، ۱۴ ریباند ، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست اورد . دوین وید نیز پس از آنکه دو بازی گذشته هیت را از دست داد ، در این دیدار به میدان رفت و توانست ۱۹ امتیاز کسب کند .
جدال تیم های اسپرز و پیسرز در سن آنتونیو ، به سود شرقی ها پایان یافت . پیسرز در این مسابقه موفق شد با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۰ میزبان خود را شکست دهد . پاول جرج از ایندیانا که تا به اینجای فصل یکی از شانس های کسب عنوان MVP است ، در این دیدار ۲۸ امتیاز ، ۶ پاس منجر به گل و ۴ ریباند به دست آورد .
در آخرین بازی امروز دالاس ماوریکس با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ میزبان خود ، پورتلند تریل بلیزرس را مغلوب کرد . نتیجه این بازی تا ثانیه پایانی برابر بود اما جامپ شات مونتی الیس در ۰٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی وارد سبد شد تا تیمش پیروزی شیرینی کسب کند . دیرک نویتسکی از دالاس توانست در این مسابقه ۲۸ امتیاز ، ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد .
نتایج و هایلایت های بازی های ان بی ای در هفتم دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید .

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۰۳-۹۲

دنور ناگتز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۸۲-۸۸

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

شیکاگو بولز

۹۲-۷۵

دیترویت پیستونز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۱۰۸-۸۲

گلدن استیت واریورز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۳-۸۲

میامی هیت

دانلود

میلواکی باکز

۹۰-۸۲

بروکلین نتز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۱۱-۱۰۰

ایندیانا پیسرز

دانلود

یوتا جاز

۱۱۲-۱۰۲

ساکرامنتو کینگز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۸-۱۰۶

دالاس ماوریکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *