نتایج مرحله‌ی حذفی ان‌بی‌ای در بیست و دوم اپریل ۲۰۱۶

نتایج مرحله‌ی حذفی ان‌بی‌ای در بیست و دوم اپریل 2016

در سه بازی مرحله‌ی حذفی ان‌بی‌ای در بیست و دوم اپریل ۲۰۱۶، تیم های کلیولند، بوستون و سن آنتونیو، حریفان خود را مغلوب کردند.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با کسب سومین پیروزی برابر دیترویت پیستونز، در آستانه‌ی صعود به مرحله‌ی دوم پلی آف قرار گرفت. کلیولند امروز میهمان دیترویت بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. کایری ایروینگ با کسب ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. او در این دیدار ۴ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. لبران جیمز نیز گرچه تنها ۸ شوت از ۲۴ اقدام خود را وارد سبد کرد اما ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. به این ترتیب کلیولند با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

درخشش آیزیاه تامس به بوستون سلتیکس کمک کرد اولین پیروزی خود در پلی آف امسال را به دست آورد. بوستون امروز در تی‌دی گاردن پذیرای آتلانتا بود که این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۱۰۳ پایان داد. تامس با کسب ۴۲ امتیاز در این مسابقه، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در لیگ را کسب کرد. او ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز ثبت کرد. برد استیونز، سرمربی بوستون، در این مسابقه اون ترنر را جایگزین مارکوس اسمارت در ترکیب شروع کننده کرد. با ثبت این نتیجه، هاوکس هم اکنون ۲ بر ۱ از بوستون پیش است. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ممفیس گریزلیز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۹۶ به حریف خود واگذار کرد. کوای لئونارد از اسپرز با کسب ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۵ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. او ۶ شوت از ۹ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. اسپرز بازی را با یک ران ۱۳-۶ به اتمام رساند تا با پیروزی در این مسابقه، ۳ بر ۰ از حریف پیش بیافتد. بازی چهارم دو تیم یکشنبه شب برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.