نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۳ نوامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در 3 نوامبر 2016

پیروزی کلیولند، میلواکی و گلدن استیت از مهمترین نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۳ نوامبر ۲۰۱۶ بود.

پنجمین پیروزی متوالی کلیولند کولیرز، با برتری مقابل بوستون سلتیکس ثبت شد. کلیولند امروز میزبان بوستون بود و موفق شد با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۲۲ حریف خود را مغلوب کند. کلیولند با کسب این برد به رکورد ۵ برد و ۰ باخت رسید. از فصل ۱۹۷۶-۷۷ که آنها فصل را با رکورد ۸ برد و ۰ باخت آغاز کردند، این نخستین بار است که این تیم چنین شروع خوبی داشته است. لبران جیمز در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کوین لاو و کایری ایروینگ نیز به ترتیب ۲۶ و ۲۳ امتیاز برای کلیولند کسب کردند.

میلواکی باکز میزبان ایندیانا پیسرز بود که این بازی را با برتری ۱۲۵ بر ۱۰۷ به پایان رساند. جباری پارکر و یانیس اندتکومبو از میلواکی، هر کدام در این مسابقه ۲۷ امتیاز کسب کردند. اندتکومبو ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. پاول جرج از ایندیانا نیز کار خود را با ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند.

کوین دورنت در اولین رویارویی خود با تیم سابقش، عملکرد درخشانی داشت. گلدن استیت واریرز امروز میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود و با نتیجه ۱۲۲ بر ۹۶، حریف خود را مغلوب کرد. دورنت با کسب ۳۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. دورنت در این بازی ۷ شوت سه امتیازی به ثمر رساند تا رکورد شخصی خود در زمینه بیشترین سه امتیازی ثبت شده در یک بازی را تکرار کند. راسل وستبروک از اکلاهما سیتی نیز کار خود را با ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. وستبروک و دورنت در این دیدار سعی کردند یکدیگر را نادیده بگیرند و از هم فاصله می گرفتند. دورنت با هیچ یک از هم تیمی های سابقش دست نداد و صحبت نکرد.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ۳ نوامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۱۰۲ ۹۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۲۸ ۱۲۲ بوستون سلتیکس دانلود
میلواکی باکز ۱۲۵ ۱۰۷ ایندیانا پیسرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۹ ۱۰۲ دنور ناگتز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۲۲ ۹۶ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.