نتایج رقابت های ان بی ای در ۱ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان بی ای در 1 دسامبر 2016

پیروزی ممفیس و میامی و شکست فینالیست های فصل گذشته از مهمترین نتایج رقابت های ان بی ای در ۱ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز با برتری مقابل اورلاندو مجیک، اولین پیروزی خود پس از مصدومیت مایک کانلی را ثبت کرد. ممفیس امروز در خانه پذیرای اورلاندو بود و توانست با نتیجه نزدیک ۹۵ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کند. مارک گاسل از ممفیس در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۵ بلاک شات به دست آورد. جی‌مایکل گرین از ممفیس در لحظات پایانی این دیدار، توپ الفرید پیتون از اورلاندو را ربود تا پیروزی تیمش را تضمین کند.

لس آنجلس کلیپرز میهمان کلیولند کولیرز بود و با پیروزی ۱۱۳ بر ۹۴ در این دیدار، دومین شکست متوالی را به کلیولند تحمیل کرد. جی.جی. ردک از کلیپرز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. کریس پاول نیز ۱۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. کلیپرز کوارتر سوم این دیدار را با یک ران ۱۳-۲ آغاز کرد و با برتری ۲۷ بر ۱۵ در این کوارتر، راه خود برای پیروزی را هموار کرد. بازیکنان کلیولند با ثبت ۹ شوت سه امتیازی در این مسابقه، برای اولین بار در این فصل از رقابت ها کمتر از ۱۰ سه امتیازی به ثمر رساندند. لبران جیمز با ۵ پاس منجر به گلی که در این مسابقه ثبت کرد، باب کوزی را پشت سر گذاشت و به رده شانزدهم بازیکنانی که بیشترین پاس منجر به گل را در تاریخ لیگ ثبت کرده اند، صعود کرد.

یوتا جاز در خانه پذیرای میامی هیت بود که بازی را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۱۱ به حریف واگذار کرد. گران دراگیچ از میامی با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. گوردون هیوارد از یوتا در ۳٫۹ ثانیه مانده به پایان فرصت داشت تا با شوت خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما با دفاع میامی، نتوانست اقدام خود را وارد سبد کند. دیان ویترز از میامی و جرج هیل و رادنی هود از یوتا، از جمله غایبان این مسابقه بودند.

نوار پیروزی متوالی گلدن استیت واریرز، سرانجام به دست هیوستن راکتس قطع شد. هیوستن امروز میهمان گلدن استیت بود و در مسابقه ای که دو وقت اضافه داشت، با حساب ۱۳۲ بر ۱۲۷ حریف را مغلوب کرد و به ۱۲ پیروزی پی‌در‌پی آنها خاتمه داد. جیمز هاردن در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد و چهارمین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. رایان اندرسن با ۲۹ امتیاز و ۵ ریباند، دیگر بازیکن شاخص هیوستن بود. کوین دورنت از گلدن استیت کار خود در این دیدار را با ۳۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به اتمام رساند. استفن کری که به علت افزایش تعداد خطاهایش ۳۸ دقیقه در میدان بود و با احتیاط بازی می کرد، در ۳ دقیقه و ۲۵ ثانیه مانده به پایان بازی با انجام ششمین خطا مجبور به ترک زمین شد. از دسامبر ۲۰۱۳ این نخستین بار بود که کری ۶ خطائه می شد. کلی تامپسن از گلدن استیت شب بدی در شوتزنی داشت و تنها ۴ شوت از ۲۰ اقدام خود را وارد سبد کرد.

نتایج رقابت های ان بی ای در ۱ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز اورلاندو مجیک ۹۷ ۸۷ دالاس موریکس دانلود
بروکلین نتز ۹۳ ۱۱۱ میلواکی باکز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۵ ۹۴ اورلاندو مجیک دانلود
کلیولند کولیرز ۹۴ ۱۱۳ لس آنجلس کلیپرز دانلود
یوتا جاز ۱۱۰ ۱۱۱ میامی هیت دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۳۲ ۱۲۷ هیوستن راکتس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.