نتایج رقابت های NBA در سیزدهم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در سیزدهم دسامبر 2015

رقابت های NBA در سیزدهم دسامبر ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های فینیکس، میامی، تورنتو و اکلاهما سیتی پیگیری شد.

در یکی از مسابقات امروز فینیکس سانز میزبان مینسوتا تیمبرولوز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۱ حریف خود را از پیش رو بردارد. برندن نایت از فینیکس در این بازی ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۷ شوت از ۱۴ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کرد. اریک بلدسو نیز ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۴ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان مینسوتا در این دیدار ۲۵ بار توپ را لو دادند و سانز از این توپ های لو رفته ۴۳ امتیاز کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

میامی هیت کوارتر چهارم بازی برابر ممفیس گریزلیز را با یک ران ۱۱-۰ پایان داد تا پیروز از زمین مسابقه خارج شود. هیت در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۷ گریزلیز را مغلوب کرد. کریس باش از میامی در این بازی ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. میامی در حالی در این بازی به پیروزی رسید که تقریبا در همه دقایق نیمه دوم از حریف عقب بود. جامپ شات کلیدی دوین وید در ۲۱٫۹ ثانیه مانده به پایان این بازی، باعث شد میامی برای نخستین بار در نیمه دوم از ممفیس پیش بیفتد. این تیم که در لحظاتی از مسابقه ۱۶ امتیاز از حریف عقب بود، با پیروزی در این دیدار به ۴ باخت متوالی خود خاتمه داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز برای ثبت شانزدهمین پیروزی فصل خود، فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد. تورنتو در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۷۶ حریف خود را مغلوب کرد. دمار دروزن از تورنتو در این بازی ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد. برای سیکسرز نیز جلیل اوکفور ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر در چزاپیک انرژی آرینا میزبان یوتا جاز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۸ حریف خود را شکست داد. کوین دورنت در این بازی ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. این بازیکن ۲۹ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در نیمه دوم کسب کرد. راسل وستبروک نیز ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. legend 35 گفت:

    عشق است دورانت و راسل okc

  2. علیرضا گفت:

    ?

  3. KOBE24 گفت:

    اوووفف.چقدر خوبه این راسل!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *