نتایج رقابت های پلی آف NBA در سیزدهم می ۲۰۱۵

نتایج رقابت های پلی آف NBA در سیزدهم می 2015

پلی آف NBA در سیزذهم می ۲۰۱۵ با ثبت سومین پیروزی سری برای تیم های آتلانتا هاوکس و گلدن استیت واریورز پیگیری شد.

کمتر از ۲ ثانیه زمان برای ال هارفورد کافی بود تا آتلانتا را از یک تیم بازنده به تیم پیروز میدان تبدیل کند. آتلانتا هاوکس امروز در خانه پذیرای واشنگتن ویزاردز بود و توانست با نتیجه‌ی نزدیک ۸۲ بر ۸۱ حریف خود را مغلوب کند. این بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه‌ی ۸۱ بر ۸۰ به سود واشنگتن دنبال می شد. دنیس شرودر از آتلانتا در ۳٫۹ ثانیه مانده به پایان شوت لی آپ خود را به سمت سبد واشنگتن رها کرد که توسط جان وال بلاک شد. در ادامه هارفورد با قدرت نِنِی را کنار زد و پس از یک ریباند حمله در ۱ ثانیه مانده به پایان شوت خود را وارد سبد کرد تا پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.
هارفورد در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۱۱ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۲ پاس منجر به گل و ۵ بلاک شات به دست آورد.
آتلانتا در حدود ۷ دقیقه نخست کوارتر چهارم نتوانست هیچ یک از شوت های خود را وارد سبد کند اما در ادامه ۱۴ امتیاز متوالی به دست آورد تا فاصله‌ی امتیاز خود را حریف را کاهش دهد.
جان وال از واشنگتن که سه بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت و در مدت ۳۷ دقیقه و ۲۷ ثانیه ای که در میدان بود، ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. بردلی بیل با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن واشنگتن بود. او در این مسابقه ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات نیز ثبت کرد.
آتلانتا با کسب این پیروزی، ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد. بازی ششم دو تیم جمعه شب در واشنگتن برگزار خواهد شد.

گلدن استیت واریورز با برتری برابر ممفیس گریزلیز، ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد. گلدن استیت امروز در حضور ۱۹۵۹۶ تماشاچی حاضر در اوراکل آرنا میزبان ممفیس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۷۸ حریف خود را پشت سر بگذارد.
استفن کری در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی به دست آورد. هر ۱۸ امتیاز این بازیکن از شوت های سه امتیازی (۶ از ۱۳) به دست آمد. این بازیکن که بیست و هشنمین بازی پلی آف خود را انجام می داد، در این مسابقه به رکورد ۱۰۰ شوت سه امتیازی در دوران پلی آف خود رسید تا سریعتر از هر بازیکن دیگری به این رکورد دست یابد. ری الن توانسته بود با انجام ۳۵ بازی در پلی آف به رکورد ۱۰۰ سه امتیازی موفق برسد. کلی تامپسون نیز ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. بازیکنان گلدن استیت در این دیدار ۱۴ شوت از ۳۰ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.
مارک گاسل در این بازی ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. تونی الن از ممفیس به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ چپ در این مسابقه غایب بود.
دو تیم جمعه شب برای ششمین بار و این بار در ممفیس مقابل هم قرار می گیرند.

نتایج و هایلایت های رقابت های پلی آف NBA در سیزدهم می ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
آتلانتا هاوکس ۸۲ ۸۱ واشنگتن ویزاردز کیفیت معمولی کیفیت HD
گلدن استیت واریورز ۹۸ ۷۸ ممفیس گریزلیز کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. saeed گفت:

    داره کم کم حساس میشه
    هیچ کدوم از تیم ها عقب نمیکشن و همه توانشون رو به اجرا میزارن . به نظر من مهم نیست که کی قهرمانه همه تیم ها شایستگی قهرمانی رو دارن.

  2. afshin6 گفت:

    حساس ترین بازی بازیه اتلانتا و واشنگتن

  3. سینا میلواکی گفت:

    آتلانتا تو زمین خودش به سختی واشنگتن رو برد.تو ۲بازیه آینده بنظرم واشنگتن با همین روند پیروز میشه.هارفورد هم امسال موثر ترین بازیکن تیمش بود.کلا دو تیم دوست داشتنیه ن

  4. اگر گلدن استیت روحیه ش رو نبازه ، گریزلیز حریف نمیشه
    بازی آتلانتا و ویزارد خیلی حساسه
    اما احساس میکنم ویزارد از پس آتلانتا بر میاد و به فینال صعود میکنه

  5. jwall گفت:

    امشب بازی کلیولند با شیکاگو ساعت چند برگزار میشه؟

  6. afshin6 گفت:

    واقعا همه بازیا پیچیده شدن هر بازی که انجام میشه نظر ادمو عوض می کنه
    فقط می تونم بگم رز داره بد میشه

  7. number1 گفت:

    Jwall ساعت ۴:۳۰ صبح و کلیپرز و هیوستون ۷صبح برگزا میشه

  8. saeed گفت:

    کلیولند رفت بالا
    ههههههههههههه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *