نتایج رقابت های NBA در سی و یکم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در سی و یکم ژانویه 2015

پیروزی رپتورز، کلیپرز و واریورز و شکست راکتس، تاندر و تریل بلیزرس، از جمله نتایج رقابت های NBA در سی و یکم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز برای دومین بازی متوالی، حریف خود را در وقت اضافه مغلوب کرد. رپتورز امروز میهمان واشنگتن ویزاردز بود و در وقت اضافه اول موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۱۶، حریف خود را شکست دهد. کایل لوری از رپتورز در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. شمالی ها بازی قبلی خود برابر بروکلین نتز را نیز در وقت اضافه به پایان رسانده بودند.

دیترویت پیستونز در خانه با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۱، هیوستون راکتس را از پیش زو برداشت. دی.جی. آگوستین از پیستونز با کسب ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیش در این مسابقه بود. کنتاویوس کالدول-پوپ با کسب ۱۲ امتیاز از ۲۸ امتیاز خود در کوارتر چهارم، از عوامل پیروزی پیستونز در این دیدار بود. تماشاگران دیترویتی در بازگشت جاش اسمت به Palace Of Auburn Hills استقبال گرمی از این بازیکن به عمل نیاورند و در زمانی که این بازیکن صاحب توپ می شد او را هو می کردند. اسمیت تنها ۳ شوت از ۱۱ اقدام خود در این دیدار را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به پایان رساند. دوایت هاوارد از راکتس به دلیل ورم زانوی راست در این مسابقه غایب بود. به گفته منابع ممکن است راکتس این بازیکن را به دلیل همین آسیب دیدگی، حدود ۱ ماه از دست دهد.

دوازدهمین دابل دابل متوالی زک رندولف به ممفیس گریزلیز برای کسب ششمین پیروزی متوالی کمک کرد. گریزلیز امروز در خانه پذیرای اکلاهما سیتی تاندر بود و موفق شد این بازی را با برتری ۸۵ بر ۷۴ به سود خود پایان دهد. رندولف در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. این دومین بازی متوالی بود که ممفیس به حریف خود اجازه نداد بیش از ۷۵ امتیاز کسب کند. کوین دورنت که دو بازی قبلی تاندر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت و ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به ثبت رساند.

میلواکی باکز برای رسیدن به بیست و پنجمین پیروزی فصل خود، پورتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. باکز در این مسابقه خانگی با حساب ۹۵ بر ۸۸، حریف خود را شکست داد. جرد دادلی از باکز با ۱۸ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد.

بلیک گریفین با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، لس آنجلس کلیپرز را در پیروزی برابر سن آنتونیو اسپرز رهبری کرد. کلیپرز در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۸۵، اسپرز را شکست داد تا به ۶ برد خانگی متوالی این تیم پایان دهد. امتیاز آورترین بازیکن اسپرز در این دیدار کوای لئونارد بود که ۲۴ امتیاز ثبت کرد.

گلدن استیت واریورز پس از دو شکست متوالی، یک پیروزی به دست آورد. واریورز امروز در خانه با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۸۷، فینیکس سانز را مغلوب کرد. استفن کری در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به ثبت رساند.

نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در سی و یکم ژانویه ۲۰۱۵ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۴ ۹۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
اورلاندو مجیک ۹۳ ۱۰۸ دالاس موریکس دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۶ ۱۲۰ تورنتو رپتورز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۱ ۸۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۴ ۱۰۱ هیوستون راکتس دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۵ ۷۴ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۰ ۱۰۶ کلیولند کاوالیرز دانلود
میلواکی باکز ۹۵ ۸۸ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
دنور ناگتز ۸۶ ۱۰۴ شارلوت هورنتز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۸۵ ۱۰۵ لس آنجلس کلیپرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۶ ۸۷ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    با این شرایطی که تاندر داره به play off نمی رسه … اگر هم برسه آینده روشنی براش نمیشه متصور شد

  2. SHaHRooZ گفت:

    منم از آینده این OKC نگرانم. دورنت و وستبروک نتونستند مثل قبل در جهت پیروزی تیم گام بردارند.

  3. mo curry گفت:

    مسابقات ال استار کی شروع میشه جواب بدید

  4. دو هفته دیگه
    ادمین ۲ دفعه ست در مورد کاوالیرز جزءیات نمینویسی
    تو بازی دالاس هم روندو با زانو رفته تو صورت بازیکن حریف اشاره ای نکردید

    • حمیدرضا گفت:

      استاد چرا اطلاعات غلط میدی؟!
      Richard Jefferson بازیکن هم تیمی راندو به طور تصادفی با زانو زده تو بینی راندو!

  5. بله درست میفرمایید من در ترجمه اشتباه متوجه شدم
    توسط بازیکن خودشون ضربه خورده

  6. almost black گفت:

    مشکلی که براش پیش نیومده انشاالله

  7. من عکسشو تو اینستا دیدم فکرشو نمیکردم با خودی شاخ به شاخ بشه بیچاره داشت میاورد بالا !!!!!!!!! نه دیگه در اون حد ولی خیلی وضعیت عزیز جونم بد نبود انشاالله که ختم به خیر بشه مصدومیتش امسال همه قرار داد بستن مصدوم بشن اجباریه انگار!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *