تیم بسکتبال مهرام به فینال لیگ حرفه ای بسکتبال ۹۴ راه یافت

تیم بسکتبال مهرام به فینال لیگ حرفه ای بسکتبال 94 راه یافت

تیم بسکتبال مهرام تهران با برتری مقابل پتروشیمی بندر امام، به فینال لیگ حرفه ای بسکتبال در سال ۹۴ راه یافت.
پتروشیمی بندر امام امروز در خانه پذیرای مهرام بود که با نتیجه‌ی ۷۵ بر ۸۲، مغلوب حریف خود شد. مهرام با کسب این پیروزی سری را با نتیجه‌ی ۴ بر ۱ به سود خود خاتمه داد.
بهنام یخچالی در پایان کوارتر نخست این مسابقه شوت بازر بیتر نیمه زمین خود را وارد سبد کرد تا این کوارتر با برتری ۲۸ بر ۲۶ پتروشیمی پایان یابد. کوارتر دوم با ثبت ترن اور های زیاد توسط دو تیم آغاز شد و در نهایت با برتری ۱۸ بر ۱۷ مهرام پایان یافت.
صمد نیکخواه بهرامی از پتروشیمی در اوایل کوارتر سوم، چهار خطائه شد و پس از سپری کردن اکثر دقایق این کوارتر روی نیمکت، در اواخر کوارتر به زمین بازگشت. عملکرد خوب تاکوان دین به مهرام کمک کرد تا این کوارتر را با پیروزی ۱۸ بر ۹ خاتمه دهد و اختلاف امتیاز خود را با حریف افزایش دهد.
با سر دادن شعارهایی علیه داوران و پرتاب اشیائی به داخل زمین از سوی تماشاگران، کوارتر چهارم با کمی تاخیر آغاز شد. صمد نیکخواه بهرامی در حدود ۲ دقیقه مانده به پایان این مسابقه با انجام پنجمین خطا مجبور به ترک زمین شد. محمد جمشیدی در حدود ۵۰ ثانیه مانده به پایان بازی دو سه امتیازی کلیدی را از دست داد و در ادامه نیز نتوانست دو پرتاب پنالتی خود را وارد سبد کند تا پتروشیمی در نهایت بازنده از زمین خارج شود.
به این ترتیب فینال لیگ حرفه ای بسکتبال بین دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد. اولین مسابقه فینال روز ۳ خرداد به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد. نخستین دیدار رده بندی نیز روز ۳۱ اردیبهشت بین پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان برگزار می شود.

منبع عکس: نسیم آنلاین

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    پتروشیمی زیر سبد عملکرد خیلی ضعیفی داشت و دو بازیکن خارجیش هم چنگی به دل نمی زدند ، اگر در یار گیری بهتر عمل می کردند شاید امسال هم قهرمان می شدند . پارسال با اتکا به بازیکن خارجی قهرمان شدند .

  2. mohammad گفت:

    جمشیدی همه چیرو خراب کرد

  3. Arsham گفت:

    فینال کیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *