نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در چهاردهم می ۲۰۱۵

نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در چهاردهم می 2015

پلی آف ان بی ای در چهاردهم می ۲۰۱۵ با صعود کلیولند کولیرز به فینال کنفرانس شرق و پیروزی هیوستن برابر کلیپرز دنبال شد.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با پیروزی مقابل شیکاگو بولز، سری را با نتیجه‌ی ۴ بر ۲ به سود خود پایان داد و برای نخستین بار از سال ۲۰۰۹، به فینال کنفرانس شرق راه یافت. کلیولند امروز میهمان شیکاگو بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۷۳، حریف خود را مغلوب کند.
متیو دلاویدوا از کولیرز در شب کم فروغ لبران جیمز در امتیازآوری و مصدومیت کایری ایروینگ، بیشترین امتیاز این تیم را ثبت کرد. این بازیکن ۱۹ امتیاز و ۲ ریباند به دست آورد. لبران جیمز در این مسابقه تنها ۷ شوت از ۲۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. کایری ایروینگ که در چند بازی گذشته با مصدومیت جزئی بازی می کرد، در اوایل کوارتر دوم این مسابقه دچار پیچ خوردگی زانوی چپ شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.
پاو گاسل که دو بازی گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود در این دیدار به ترکیب شیکاگو بازگشت و در ۲۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه ای که در میدان بود، ۸ امتیاز و ۵ ریباند به دست آورد. جیمی باتلر با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بولز در این مسابقه بود. این بازیکن ۵ ریباند نیز کسب کرد.
به این ترتیب لبران جیمز برای پنجمین بار متوالی به فینال کنفرانس شرق راه یافت. کلیولند برای شناختن حریف خود در این مرحله باید منتظر پایان سری بازی های آتلانتا و واشنگتن باشد.

هیوستن راکتس در شبی که جیمز هاردن تقریبا همه‌ی دقایق کوارتر چهارم را روی نیمکت نشست، یکی از بهترین بازگشت های تاریخ پلی آف را رقم زد. راکتس که امروز در استیپل سنتر میهمان لس آنجلس کلیپرز بود، با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۰۷، حریف خود را مغلوب کرد و سری را به تساوی ۳ بر ۳ کشاند.
هیوستن در حالی این بازی را با اختلاف ۱۲ امتیاز با پیروزی به اتمام رساند که تا ۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، ۱۹ امتیاز از حریف عقب بود. این تیم در ۱۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ی پایانی بازی ۴۹ امتیاز کسب کرد و تنها اجازه‌ی کسب ۱۸ امتیاز را به کلیپرز داد.
جاش اسمیت از راکتس، ۱۴ امتیاز از مجموع ۱۹ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر چهارم کسب کرد. این بازیکن ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کری بروئر دیگر بازیکن تاثیرگذار در کوارتر چهارم بود. بروئر ۱۵ امتیاز از ۱۹ امتیاز خود را در این کوارتر به دست آورد. دوایت هاوارد نیز آمار ۲۰ امتیاز، ۲۱ ریباند و ۲ بلاک شات را در این بازی ثبت کرد. ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، آماری بود که جیمز هاردن به دست آورد.
کریس پاول در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد اما تلاش های او و گریفین برای جلوگیری از شکست کافی نبود. گریفین نیز ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد.
بازی هفتم دو تیم یکشنبه در هیوستن برگزار خواهد شد.

نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در چهاردهم می ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دانلود مسابقات به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شیکاگو بولز ۷۳ ۹۴ کلیولند کاوالیرز کیفیت معمولی کیفیت HD
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ ۱۱۹ هیوستن راکتس کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    به به به به
    من فقط الان میخوام ببینم علیرضا کجاست؟
    لطفا دیگه پیش بینو رو کنار بزار…
    علبرضا قبل سری:
    بی شک شیکاگو قهرمان شرق میشه….
    آخه مگه کینگ جیمز میزاره؟؟؟؟؟ 🙂

  2. mlbj گفت:

    تازه آیروینگ هم مصدوم بود در مقاطعی از بازی…
    بدون کوین لاو کلویلند برد ببینید چقدر کلیولند قویتر از شیکاگو هست….
    امیدوارم به فینال صعود کنه کلیولند…
    لطفا فقط دیگه پیش بینی کردن مسابقاتو بزارید کنار البته هر کی نظر خودشو داره…

  3. alik گفت:

    شیکاگو روحیه شو از دست داده بود امیدوارم هرجور شده کلیولند قهرمان نشه
    بتزی راکتس هم من تا کوارتر سوم دیدم فک کردم تموم شده است بقیشو ندیدم:(چه اشتباه بزرگی کردم!

  4. نیما ابراهیم پور گفت:

    من عاشق جیمز هاردن و کینگ جیمزم………… خیلی عاالی میشه هیوستون و کلیولند فینال رو بازی کنن… ولی واقعا نمیدونم دوس دارم کی قهرمن بشه……

  5. alik گفت:

    اگه فردا صبح گلدن استیت ببره دیگه سخته بشه جلوشو گرفت به امید برد واریورز(.و مسلما قهرمانیش!)

  6. saeed گفت:

    راکتس شاکار کرد
    آفرین به تیم راکتس
    لبرون هم که از نظر اسیست و دفاع خوب بود و فقط درصد شوتش کم بود امیدوارم کلیولند به فینال بره هرچند فرقی نداره.

  7. saeed گفت:

    آقا احمد چرا اون یکی نظرمو رد کردی ؟؟؟؟؟؟!!!! راست میگم دیگه همش قهرمان رو مشخص میکنن به جایی اینکه از بازی لذت ببرن پیش بینی میکنن

  8. Mohammad-Reza گفت:

    امروز راکتس بازگشت بی نظیری داشت.امیدوارم به فینال صعود کنیم

  9. almost black گفت:

    کلیولند به کمک استرات‍‍‍ژی مربی پیروز شد!!!!!!نه فقط لبران

  10. علیرضا گفت:

    اره درسته شیکاگو حذف شد ولی من یه نظر دیگه هم دادم و اینم این بود که گفتم کلیولند نمیتونه قهرمان بشه و شما گفتی که کینگ جیمز کلیولند رو قهرمان میکنه

    • mlbj گفت:

      من کی گفتم کلیولند ۱۰۰ درصد قهرمانه؟
      من گفتم امیدوارم قهرمان بشه.
      دیگه بد سوتی دادی بهونه نیار 🙂

  11. afshin6 گفت:

    این اقا علیرضا با اون جادوگر و عقاب و جنگجو و راکتو و…. کجاست ببینم نکنه اینترنتت قطع شده حالا که شیکاگو باخت

  12. یک گام دیگر تا قهرمانی کنفرانس شرق
    Lets Go King James
    نابود کردی شیکاگو رو

  13. number1 گفت:

    یعنی این دلاویدوا ادم بازیشو تو فصل عادی میدید پیش خودش میگفت چجوری اینو nba راه دادن تو سری بازی های مقابل شیکاگو جردن شده بود اینم از دیشب که هرچی زد رفت و تامسون که نمیذاشت شیکاگویی ها ریباند کنن وکلی ریباند حمله انجام داد وجونز که تو یه کوارتر سه تا سه امتیازی زد و جی ار اسمیت که یه پای دیگه big3 شده و شامپورت که تو هر بازی نزدیک پونزده امتیاز گرفت وچه قدر خوب دفاع میکرد و این از بد شانسی شیکاگو بود امیدوارم فقط مقابل شیکاگو این طور نباشن و تو سری بعدی هم همینجور باشن و یکی دیگه از دلایل حذف شدن شیکاگو امار افتضاح این تیم توی سه امتیازی بود بازیکنای که خالی بودن وسه امتیازی هاشون گل نمیشد و با این که دریک رز رو خیلی دوست دارم تو دفاع کردن افتضاح بود و تو حمله هم اعتماد به نفس کافی برای شوت زدن نداشت واگه بروکس رو بیشتر بازی میداد مطمئنم شیکاگو خیلی بهتر نتیجه میگرفت یا بازی دادن به هایرینک که هیچ کاری نمیکرد و به جاش اسنل باید تو میفرستاد ولی در کل اگه کلیولند به فینال برسه فکر نمیکنم زورش به تیم های غرب برسه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *