نتایج بازی های پلی آف ان‌بی‌ای در دوازدهم می ۲۰۱۵

نتایج بازی های پلی آف ان‌بی‌ای در دوازدهم می 2015

پلی آف ان‌بی‌ای در دوازدهم می ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های کلیولند کولیرز و هیوستن راکتس دنبال شد.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با هنرنمایی لبران جیمز شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت تا نتیجه‌ی سری را به ۳ بر ۲ به سود خود تغییر دهد. کلیولند که امروز در کوئیکن لونز آرنا میزبان شیکاگو بود، موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند.
لبران جیمز در این مسابقه ۳۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن در این دیدار هیچ ترن اوری نداشت. جینز با آماری که در این بازی به دست آورد، ۵۱امین بازی ۳۰-۵-۵ خود در پلی آف را ثبت کرد تا با رکورد مایکل جردن برابری کند. کایری ایروینگ نیز ۲۵ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد.
امتیازآورترین بازیکن بولز جیمی باتلر با ۲۹ امتیاز بود. باتلر ۹ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز کسب کرد. درک رز شب ناامید کننده ای در شوت زنی داشت و تنها ۷ شوت از ۲۴ اقدام خود را وارد سبد کرد. این بازیکن کار خود را با کسب ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به اتمام رساند.
تاج گیبسون از شیکاگو که جایگزین پاو گاسل مصدوم در ترکیب شروع کننده شده بود، در ۱۰ دقیقه و ۲۵ ثانیه مانده به پایان این مسابقه، به دلیل لگد زدن به متیو دلاویدوا، از زمین اخراج شد. گاسل به دلیل آسیب دیدگی عضلات پشت ران دومین بازی متوالی را از دست داد.
دو تیم پنجشنبه شب برای ششمین بار و این بار در شیکاگو مقابل هم صف آرایی می کنند.

هیوستن راکتس با برتری مقابل لس آنجلس کلیپرز، کار را به بازی ششم کشاند. هیوستن در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۴ بر ۱۰۳ حریف خود را پشت سر گذاشت تا دومین پیروزی خود در سری را کسب کند. راکتس کوارتر دوم این بازی را با نتیجه‌ی ۳۶ بر ۲۶ به سود خود خاتمه داد و در ادامه با افزایش این اختلاف امتیاز، پیروزی خود در این بازی را تضمین کرد.
جیمز هاردن با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل در این بازی، تریپل دابل کرد. پنج بازیکن دیگر هیوستن از جمله دوایت هاوارد، امتیازات خود در این دیدار را دو رقمی کردند. ۲۰ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۲ بلاک شات آماری بود که هاوارد در این بازی ثبت کرد. کوین مک هیل در این دیدار جاش اسمیت را جایگزین ترنس جونز در ترکیب شروع کننده کرد. اسمیت در این دیدار ۹ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل کسب کرد.
بلیک گریفین در این بازی ۳۰ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای کلیپرز به دست آورد. کریس پاول نیز ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل به ثبت رساند.
بازی ششم دو تیم پنجشنبه شب در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

نتایج بازی های پلی آف ان‌بی‌ای در دوازدهم می ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۱۰۶ ۱۰۱ شیکاگو بولز کیفیت معمولی کیفیت HD
هیوستن راکتس ۱۲۴ ۱۰۳ لس آنجلس کلیپرز کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۲ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    داشتن یک وزنه قابل اتکا برای هر تیمی نعمته … پادشاه فوق العاده بود

    • mlbj گفت:

      ایمان بیاورید
      این است قدرت پادشاه
      امیدوارم بازی بعدی رو هم ببرن…
      ادمین گیبسون محروم نمیشه از بازی بعد؟

  2. amir گفت:

    چه کرد لبرون
    بازی قشنگی بود

  3. kasra گفت:

    برای چی به گیبسون فلگرنت ۲ دادن؟ فقط پاش رو خارج کرد. واقعا که داریم به اشتباهات داوری میبازیم. امیدوارم گسول به بازی جمعه صبح برسه و بتونیم بازی رو به گیم ۷ بکشونیم

  4. mehdi گفت:

    چیزی ندارم بگم،لبرون واقعاً ترکوند
    رکورد هم زد،دگ چی میخواین؟؟؟

  5. afshin6 گفت:

    واقعا لبرون عالی بود

  6. علیرضا گفت:

    اکه هی
    اکه هی
    اکه هی

  7. علیرضا گفت:

    یالا رز درای چکار میکنی به خودت بیا پسر خدایا بازی بعد رو ببرن

  8. علیرضا گفت:

    راستی چرا یارو ریش مصنوعی گذاشته

  9. number1 گفت:

    من فکر میکنم کلید بازی بلاک جیمز روی رز بود و اگر بلاک نمی کرد عمرا کلیولند می برد روی صحنه اخراج گیپسون داورا کاملا یه طرفه رای دادن و دو پنالتی با مالکیت دادن کلیولند در حالی که دلاویدوا دعوا رو شروع کرد وگیپسون پاش رو ازاد کرد هرچند این قضیه به نفع شیکاگو تموم شد و اختلاف زیادی که داشتن رو به دو امتیاز کاهش داد رزم کوازتر یک دوازده امتیاز گرفت دیگه هرچی اقدام به حلقه داشت امتیاز نگرفت و باتلر کوارتر اخر فوق العاده بود هر چند مثل بازی های قبل جمیز رو خوب دفاع نکرد و باید تیمی لبران رو دفاع کنن تک به تک نمیتونن این بازیکن رو مهار کنن

  10. parsa گفت:

    اندرسم ویریژاوو کی از مصدومیت خارج میشه ؟

  11. parsa گفت:

    اندرسن منظورم بود

  12. سلطان پلی آف
    LeBrooon James

  13. sina گفت:

    فقط شاه

  14. number1 گفت:

    پائو گسول به بازی اینده میرسه ؟

  15. رضا گفت:

    آقا بازم میگم فینال بین کاوالیرز و کلیپرز برگزار میشه….
    جیمز هم ک دیدید…..بزرگترین حرکتشم بلاک کردن رز بود،از اون حرکت ب بعد کلیولند از نظر روانی کاملا سوار بر بازی بود…..زنده باد پادشاه

  16. بی نام گفت:

    بیچاره دریک رز……لبرون لهش کرد….پادشاهه واقعا.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *