نتایج بازی های NBA در دوازدهم مارس ۲۰۱۵

نتایج بازی های NBA در دوازدهم مارس 2015

لیگ NBA در دوازدهم مارس ۲۰۱۵ با برگزاری پنج مسابقه پیگیری شد. شکست ممفیس و هیوستن و پیروزی کلیولند با درخشش ایروینگ، از جمله نتایج امروز بود.

استراحت دادن دیو یرگر به بازیکنان شروع کننده ممفیس، برای این تیم گران تمام شد. ممفیس گریزلیز امروز میهمان واشنگتن ویزاردز بود که با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۱۰۷، مغلوب حریف خود شد. یرگر در این مسابقه به مارک گاسل و زک رندولف استراحت داد، مایک کانلی نیز به دلیل مصدومیت قادر به بازی نبود. جان وال از واشنگتن در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. وال که از عدم بازی بازیکنان استارتر ممفیس ناراضی بود، این حرکت یرگر را بی احترامی به تیمش تلقی کرد. کوین سرافین از ویزاردز در کوارتر سوم این مسابقه از زمین اخراج شد.

یوتا جاز در سالت لیک سیتی پذیرای هیوستن راکتس بود که با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۱، حریف خود را مغلوب کرد. گُردن هیوارد از یوتا در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. رودی گوبرت با ۱۹ امتیاز، ۲۲ ریباند (۱۲ ریباند حمله)، ۲ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص یوتا در این مسابقه بود. جیمز هاردن از راکتس در این بازی تنها ۳ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ۱۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به اتمام رساند.

کلیولند کاوالیرز در شب درخشش کایری ایروینگ، سن آنتونیو اسپرز را در تگزاس به زانو درآورد. کاوالیرز در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۲۵، میزبان خود را شکست داد. کلیولند در حالی در این بازی به پیروزی رسید که تا حدود ۱ دقیقه مانده به پایان بازی در وقت معمول، ۷ امتیاز از حریف خود عقب بود. کایری ایروینگ در این دیدار هر ۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و با کسب ۵۷ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود و بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. این بازیکن ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به ثبت رساند. چارت شوت های ایروینگ در این بازی را در زیر می بینید.

چارت شوت های کایری ایروینگ در بازی برابر اسپرز

۹ امتیاز پایانی کلیولند در وقت معمول بازی توسط ایروینگ کسب شد که شامل یک شوت سه امتیازی بازر بیتر نیز می شد؛ شوتی که بازی را به وقت اضافه کشاند. ایروینگ با ۵۷ امتیازی که در این بازی کسب کرد، برای دومین بار در این فصل از رقابت ها، حداقل ۵۵ امتیاز کسب کرد و نام خود را در کنار نام کوبی برایانت، مایکل جردن و تام چمبرز، به عنوان تنها بازیکنانی که در یک فصل حداقل ۲ بازی ۵۵ امتیازی داشته اند، قرار داد. او همچنین رکورد ۵۶ امتیازی لبران جیمز که در سال ۲۰۰۵ ثبت شده بود را شکست و رکورددار بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی در باشگاه کلیولند کاوالیرز لقب گرفت.

نتایج بازی های NBA در دوازدهم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۹ ۱۰۳ میلواکی باکز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۷ ۸۷ ممفیس گریزلیز دانلود
یوتا جاز ۱۰۹ ۹۱ هیوستن راکتس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۲۵ ۱۲۸ کلیولند کاوالیرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۴ ۱۰۱ نیویورک نیکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. jwall گفت:

    عجب بازی بود!!!بازی کلیولند با سن آنتانیو

    • mlbj گفت:

      یا خدا
      عجب بازی شد.
      یه جورایی مثل فینال ۲۰۱۳ بازی شیشمش شد.
      ماشالا کایری

      • mlbj گفت:

        اصلا فکرشو نمیکردم کلیولند بتونه اختلافو تو یه دقیقه جبران کنه.
        این نشون میده کلیولند دیگه شخصیت پیدا کرده و میتونه مدعیه قهرمانی باشه.
        تو شرق تنها تیمی که میتونه مانع کلیولند بشه اتلانتاست.

        • M-N oklahoma.city.thunder گفت:

          تنهه تیمی که میتونه جلوی کلیولند رو برای قهرمانی بگیری ایندیانا با جورجه دیگه هیچ تیمی تو این کنفرانس این قدرت رو نداره ایندیانا هم که بازیها رو داره پشت سر هم میبره

  2. saeed گفت:

    لبرون و کایری سه امتیازی های حساسی رو گل کردن و هر دو عالی بودن سن آنتونیو هم عالی بود و بالاخره باید یه تیم میبرد.خداکنه کلیولند همینطور عالی کارکنه.

  3. علیرضا گفت:

    لئونارد هم‌چندان نتونست جیمز رو مهار کنه . تو فینال سال قبل هم هم بازیای جیمز بد بازی کردن . جیمز امشبم ۳۱ امتیاز گرفت . ایروینگ هم که محشره . کلیولند واقعا هماهنگ و متحد شده و میتونه قهرمان بشه گرنه قهرمانم نشه باز از شایستگیاشون‌کم‌نمیشه …

  4. parymo گفت:

    لبرون و کایرى چى شدن اووووووووف. جیمز هاردنم که دستش بدجورى خورده کفه دیگ ۳ چن تا بازیه افت شدیدی کرده.

  5. alik گفت:

    لیکرز خرفت همین مونده بود به نیویورک هم ببازن!

  6. Nima.76 گفت:

    واقعا کایری عالی بود…ایشالا امسال کلیولند قهرمانه:))

  7. mlbj گفت:

    لبرون راستی راستی هدبندشو ورداشته.
    چرا نمیزارش دیگه؟!

  8. محمد گفت:

    عالی بود مرسی از سایت خوبتون

  9. عالی بود کلیولند

  10. مصطفی گفت:

    حق سن آنتونیو نبود ببازه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *