نتایج بازی های ان بی ای در سیزدهم مارس ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در سیزدهم مارس 2015

شکست بولز، هیت، کلیپرز و واریورز و پیروزی تاندر، از مهمترین نتایج بازی های ان بی ای در سیزدهم مارس ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با جبران عقب افتادگی ۱۹ امتیازی، شیکاگو بولز را از پیش رو برداشت. هورنتز در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۱، بولز را مغلوب کرد. جرالد هندرسن از هورنتز با کسب ۲۰ امتیاز، یکی از هفت بازیکن تیمش بود که توانست امتیازات خود را دو رقمی کند. او در این مسابقه ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. کمبا واکر از هورنتز که دومین بازی خود پس از بازگشت از مصدومیت را انجام می داد، در این دیدار ۱۰ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل ثبت کرد.

تورنتو رپتورز با برتری مقابل میامی هیت، به ۱۶ باخت پی در پی خود مقابل این تیم پایان داد. رپتورز امروز میزبان هیت بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کند. کایل لوری در این دیدار ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۷ توپ ربایی برای رپتورز کسب کرد. با شکست هیت و با توجه به پیروزی شارلوت، تیم هشتم کنفرانس شرق بار دیگر تغییر کرد و تیم مایکل جردن فعلا این جایگاه را به دست آورد.

راسل وستبروک از اکلاهما سیتی، ۱۵ امتیاز از مجموع ۲۹ امتیاز خود را در کوارتر چهارم مسابقه تیمش برابر مینسوتا تیمبرولوز به دست آورد و تاندر را برای ثبت پیروزی ۱۱۳ بر ۹۹ رهبری کرد. وستبروک در این مسابقه ۱۰ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد و برای ششمین بار در هشت بازی اخیر، تریپل دابل کرد. انس کانتر با ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند (۹ ریباند حمله) و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص تاندر در این مسابقه بود. ریکی روبیو از تیمبرولوز در کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه مچ پا آسیب دید و پس از ترک زمین، دیگر به میدان بازنگشت. نیکولا پکویچ نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار برای تیمبرولوز به میدان رود.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر، شکست سنگینی را به شاگردان داک ریورز تحمیل کرد. موریکس در این بازی با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۹۹، لس آنجلس کلیپرز را مغلوب کرد. هفت بازیکن موریکس در این دیدار از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. چندلر پارسونز، ۵ شوت از ۶ اقدام سه امتیازی خود در این دیدار را وارد سبد کرد و با کسب ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دالاس بود. پارسونز ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز ثبت کرد. کلیپرز در این دیدار بلیک گریفین و جمال کرافورد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. داک ریورز اعلام کرده است گریفین در مسابقه خانگی یکشنبه شب برابر هیوستن، برای کلیپرز بازی خواهد کرد.

دنور ناگتز برای رسیدن به بیست و پنجمین پیروزی فصل خود، گلدن استیت واریورز را از پیش رو برداشت. دنور این بازی خانگی را با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۳ پایان داد. کنف فرید با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۷ ریباند به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. استیو کر در این بازی به استفن کری، کلی تامپسون، اندره ایگودالا و اندرو بوگت استراحت داد. ناگتز پس از اخراج سرمربی خود تا کنون، رکورد ۵ برد و ۲ باخت را به ثبت رسانده است.

نتایج بازی های ان بی ای در سیزدهم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۱ ۹۱ شیکاگو بولز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۴ ۱۰۷ ساکرامنتو کینگز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۵ ۸۸ اورلاندو مجیک دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۲ ۹۲ میامی هیت دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۳ ۹۹ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
دالاس موریکس ۱۲۹ ۹۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
دنور ناگتز ۱۱۴ ۱۰۳ گلدن استیت واریورز دانلود
فینیکس سانز ۸۷ ۹۶ آتلانتا هاوکس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۸ ۹۹ دیترویت پیستونز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    بازم میگم تیم هشتم بوستون میره بالا

  2. محمد ارباب گفت:

    بازم آ|تلانتا برذ

  3. مصطفی گفت:

    تیم فقط سن آنتونیو .امسال هم سن آنتونیو قهرمان میشه

  4. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    رقابت اوکلاهما و نیواورلینز خیلی داره حساس میشه آقا احمد دورانت کی برای تیم به زمین میره؟

  5. Joker گفت:

    اوه اوه نیت رابینسون رو ادمین امروز امارش تو بازی چطور بوده؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *