نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در سیزدهم مارس ۲۰۱۴

مایک دانلیوی - جیمز هاردن

در سه مسابقه لیگ بسکتبال ان بی ای در سیزدهم مارس ۲۰۱۴ تیم های شیکاگو، آتلانتا و اکلاهما سیتی حریفان خود را شکست دادند.
در یکی از بازی های امروز شیکاگو بولز در خانه میزبان هیوستون راکتس بود و توانست با نتیجه ۱۱۱ بر ۸۷، حریف خود را مغلوب کند. مایک دانلیوی از بولز در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان بولز در این دیدار ۱۴ شوت از ۲۴ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)
آتلانتا هاوکس در فیلیپس آرنا میزبان میلواکی باکز بود و با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کرد. جف تیگ از آتلانتا در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد؛ گرچه ۷ بار نیز توپ را لو داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در آخرین مسابقه امروز اکلاهما سیتی تاندر در خانه با نتیجه ۱۳۱ بر ۱۰۲ لس آنجلس لیکرز را مغلوب کرد. راسل وستبروک از اکلاهما در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. تیم لیکرز که پیش از این اعلام کرده بود فصل ۲۰۱۳-۱۴ برای کوبی برایانت پایان یافته است، امروز خبر از پایان کار استیو نش در این فصل از رقابت ها داد. مایک دی آنتونی، سرمربی لیکرز، امروز اعلام کرد که نش در این فصل از رقابت ها دیگر برای لیکرز به میدان نخواهد رفت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. kd گفت:

    اگه کارملو یا لبرون بره اخره فصل لیکرز خیلی خوب میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *