نتایج بسکتبال ان بی ای در یازدهم مارس ۲۰۱۴

پاتریک بورلی - راسل وستبروک

لیگ بسکتبال ان بی ای در یازدهم مارس ۲۰۱۴ با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد. شکست بولز و پیروزی ممفیس، اکلاهما سیتی و گلدن استیت از مهمترین نتایج امروز بسکتبال ان بی ای بود.
تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز با پیروزی مقابل میزبان خود، هفتمین برد متوالی خود را کسب کرد. شیکاگو بولز امروز در خانه پذیرای اسپرز بود و با نتیجه ۹۶ بر ۱۰۴، مغلوب حریف شد. تونی پارکر از اسپرز در این دیدار ۲۰ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد.
ممفیس گریزلیز با پیروزی مقابل پورتلند، برای پنجمین بار متوالی این تیم را شکست داد که در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. ممفیس در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۹ پورتلند را از پیش رو برداشت. مارک گاسل از ممفیس با کسب ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در این مسابقه بود. تلاش های دیمین لیلارد که منجر به کسب ۳۲ امتیاز توسط این بازیکن شد، برای جلوگیری از بیست و دومین شکست پورتلند بی فایده بود.
اکلاهما سیتی تاندر در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۸، هیوستون راکتس را شکست داد. کوین دورنت در این مسابقه ۴۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. در این دیدار صحنه ای مشابه آنچه در بازی پلی آف سال گذشته دو تیم اتفاق افتاد و منجر به مصدومیت راسل وستبروک شد، تکرار گردید؛ در حالی که توپ در اختیار وستبروک بود، این بازیکن تقاضای وقت استراحت کرد، اما پاتریک بورلی از راکتس پس از متوقف شدن بازی باز هم برای توپ ربایی اقدام کرد که منجر به درگیر شدن دو بازیکن شد.
در آخرین مسابقه امروز گلدن استیت در اوراکل آرنا میزبان دالاس ماوریکس بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۸ بر ۸۵، حریف خود را از پیش رو بردارد. پنج بازیکن گلدن استیت در این دیدار توانستند ۱۰ امتیاز یا بیشتر کسب کنند.
نتایج بسکتبال ان بی ای در یازدهم مارس ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۸۳-۹۴

بوستون سلتیکس

دانلود

دیترویت پیستونز

۸۹-۹۹

ساکرامنتو کینگز

دانلود

شیکاگو بولز

۱۰۴-۹۶

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۹-۱۰۹

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۱-۱۱۲

میلواکی باکز

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۹۸-۱۰۶

هیوستون راکتز

دانلود

گلدن استیت واریورز

۸۵-۱۰۸

دالاس ماوریکس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. ramingarant گفت:

    عالی….کارت درسته پسر

  2. مهدی قادریان گفت:

    سلام
    می دانید تمرین تیم ملی مینی بسکتبال کی است

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *