نتایج بازی های NBA در بیست و هشتم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج بازی های NBA در بیست و هشتم ژانویه 2015

 رکوردشکنی کایری ایروینگ، مهمترین خبر بازی های NBA در بیست و هشتم ژانویه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در شبی که کایری ایروینگ بیشترین امتیاز دوران بازی خود در NBA را کسب کرد، پورتلند تریل بلیزرس را از پیش رو برداشت. کاوالیرز امروز در کوئیکن لونز آرنا میزبان تریل بلیزرس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۴، حریف خود را مغلوب کند. ایروینگ با کسب ۵۵ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز ثبت شده توسط یک بازیکن در رقابت های این فصل را به دست آورد و رکورد بیشترین امتیاز ثبت شده در سالن خانگی کاوالیرز را نیز از آن خود کرد. این بازیکن در این مسابقه ۱۱ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد که بیشترین سه امتیازی ثبت شده توسط یک بازیکن در تاریخ باشگاه کلیولند است. ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر آمار ثبت شده توسط ایروینگ بود. لبران جیمز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ دست در این مسابقه غایب بود.

هیوستون راکتس در خانه پذیرای دالاس موریکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۴، حریف خود را شکست دهد. شش بازیکن راکتس در این مسابقه حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. آنها در این دیدار ۱۴ شوت سه امتیازی موفق داشتند. راکتس در حالی در این بازی به برتری رسید که دوایت هاوارد را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. این باخت چهارمین شکست متوالی دالاس بود. تماشاچیان حاضر در تویوتا سنتر، هر بار که بازیکن سابقشان، چندلر پارسونز صاحب توپ می شد او را هو می کردند. این بازیکن کار خود در این دیدار را با کسب ۲۱ امتیاز به اتمام رساند.

کوین مارتین که بیش از دو ماه از مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به ترکیب مینسوتا تیمبرولوز بازگشت و به تیمش برای کسب برتری مقابل بوستون سلتیکس کمک کرد. تیمبرولوز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۹۸، سلتیکس را شکست داد. مارتین با کسب ۲۱ امتیاز، یکی از هفت بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. این بازیکن ۴ ریباند نیز به دست آورد.

کسب ۴۰ امتیاز توسط راسل وستبروک نتوانست مانع از شکست اکلاهما سیتی تاندر برابر نیویورک نیکس شود. نیکس امروز میزبان تاندر بود و توانست این بازی را با برتری ۱۰۰ بر ۹۲ پایان دهد. وستبروک در غیبت دورانت که دومین بازی متوالی را به دلیل مصدومیت از دست داد، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

در آخرین مسابقه امروز، فینیکس سانز در خانه با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۸، واشنگتن ویزاردز را مغلوب کرد. گران دراگیچ از سانز با کسب ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. نِنِه از ویزاردز به دلیل درد پای راست در این مسابقه بازی نکرد.

نتایج و هایلایت های بازی های NBA در بیست و هشتم ژانویه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۹۹ ۹۴ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۹ ۶۹ دیترویت پیستونز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۹ ۱۰۲ ساکرامنتو کینگز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۱۳ ۱۰۲ بروکلین نتز دانلود
هیوستون راکتس ۹۹ ۹۴ دالاس موریکس دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۱۰ ۹۸ بوستون سلتیکس دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۸۵ ۹۳ دنور ناگتز دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۰ ۹۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۵ ۸۶ شارلوت هورنتز دانلود
یوتا جاز ۸۹ ۹۴ لس آنجلس کلیپرز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۶ ۹۸ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۲ پاسخ

  1. cp3viii گفت:

    ادمین جان شرمنده
    ولی تو متن به جای نیکس نوشتی نیکش

  2. jwall گفت:

    کایری ایروینگ عالی ممنون کلیولند
    جیمز هاردن خیلی وحشیانه بازی کرد!!!

  3. sina گفت:

    دیدید کلیولند میاد بالای جدول ۸ بازی پشت سر هم رو بردیم بهترین گارد راس شرق بعد از وال کایری اروینگ

  4. mlbj گفت:

    ایول ایروینگ عالی بود .
    من نمیدونم چرا هیچ کس رکورد کوبی رو نمیزنه تو بیش ترین سه امتیازی مثلا طرف تو یه کوارتر نه تا سه امتیازی میزنه ولی نمیتونه تو کل بازی دوازده تا بزنه.البته فکر کنم به جز کوبی یه نفر دیگه هم دوازده تا زده باشه.
    نیویورک دمش گرم .
    ادمین مصدومیت لبرون جدیه؟مرسی.

  5. مرسی کلیولند. کایری داره دوباره بر میگرده به اوج
    بوستون به مینسوتای ته جدولی هم میبازه
    توجه کردین از وقتی روندو رفته دالاس این تیم رو هم از اوجش به دور کرده؟ نحسه انگاری

    مصدومیت لبران هم جدی نیست
    نگران نباشید

  6. MoNST3R گفت:

    من بازی کلیولند و پورتلند رو دیدم,واقعا فوق العاده بود کایری,با ۲۲ سال سن یه بازیکن گارد راس فوق العاده تکنیکیه و با تجربه شده,با این سن کم و مهارت بالایی که داره,اگه روزش باشه هر تیمی رو به زانو در میاره
    That’s My boy <3
    جی آر اسمیت هم داره هماهنگ میشه با کلیولند,کوین لاو هم خوب کار کرد,ولی اینقد کایری ایروینگ خوب بود که جای خالی لبران احساس نشد,همونطور که یکی از دوستان هم اشاره کرد مصدومیت لبران جدی نیست

  7. MoNST3R گفت:

    واو راسل هرکاری کرد نتونستن نیویورک رو ببرن,جای دورنت خالی بود وگرنه قضیه خیلی فرق میکرد و انصافا هم کارملو و نیکس هم خوب کار کردن
    چندلر پرسونز بدجوری ضایع شد جلوی تیم سابقش,یجورایی دلش میخواست با برد تو بازی این بازی روی تماشاچیایی هیوستون رو کم کنه,خوب هم کار کرد ولی آخرش کم آوردن,دالاس که انصافا یجورایی تو هر پستش,برای ترکیب استارتر چیزی کم نداره بیشتر از اینا نسبت به روندی که تو این پنج بازی اخیرش داشته انتظار میره
    آتلانتا هم که سرشون به کارخودشون گرمه و ۱۷ برد متوالی تا اینجای کار,اگه چند بازی آنیده رو که خیلی هم براشون سخت نیست ببرن به رکورد ۱۹ برد گلدن استیت میرسن,با شیکاگو هم بازی ندارن 🙂 میتونن۲۰برد متوالیش کنن و رکوردشون رو افزایش بدن

  8. 9jordan گفت:

    کلیولند قهرمانه نمیشه…
    هه فکر کن یک درصد؟؟؟؟؟؟؟

  9. jwall گفت:

    “۹jordan” از کجا می دونی طبق چه تحقیقی داری این حرف رو می زنی

  10. منم حرفم با ۹jordan یکیه من از اول لیگ اینو دارم میگم بعدش آقای Wall مگه باید تحقیق کنی بری این سایت اون سایت یا طبق چیزی بیای حرف بزنی تو خودت وقتی حرفی میزنی قبلش میری تحقیق میکنی یا از سایته دیگه ای بیرون میاری؟؟؟
    اینا همش نظر شخصیه هر کسی حقش هس نظرشو بزاره دوست داشته بگه کلیولند قهرمان نمیشه منم همینو میگم یکی دیگه میگه قهرمان میشه نظرا متفاوته.

  11. من اولین نفری بودم که تو سایت رکورده ایروینگ رو گفتم دیشب ساعت ۶:۴۵ دیقه صبح تو اینستاگرام میچرخیدم همینطوری یهو دیدم نوشته ۵۵ امتیاز توسط ایروینگ بیشترین امتیاز ایروینگ تا الان تو لیگ و یازده تا سه امتیازیم زد و انقد ذوق زده شدم شوتی اومدم تو پستای قبلی خبرشو گذاشتم واقعا رو کری و تامپسون و هاردن کم کرد یه بازیکن دریبل زن و کسی که به کراس آوراش معروفه بیاد یازده تا سه بزنه و ۳۳ امتیاز از پرتاباش بدست بیاره ابر ستاره این هفته همین ایروینگه آدمو به پرتاب سه امتیازی علاقه مند میکنه یکی مث من که بیشتر دریبل و لای میکشم و گهگاهیم کراس آور میزنم پرتاب سه امتیازیای دیشب ایروینگ روم خیلی اثر گذاشت.
    دیگه بسشه بچسبیم به بقیه بازیکنا.

  12. وستبروک انگاری بهش گفتن اگه امتیازای کیلویی نیاری پدر و مادرتو میکشیم بابا بقیه هم هستن انگاری قطاره فقط تو راه خودش میره کاری به کس دیگه ای نداره اصن اونا رو نمیبینه واسه تنوع هم میاد تیکی توکی پاس گلم میده این همه یطرفه قضاوت نکنم بدبخت انداختمش تو باتلاق خدایش همین امتیاز گرفتنا هم هنر میخاد گردنی کلفت!!!

  13. حسی که امتیاز آوردن بهت دست میده موقعیه گرفتن یارانه نمیده!!!خخخخ

  14. از روی غضب
    متاسفانه تیمهای پرستاره دشمن زیاد داره

  15. almost black گفت:

    از نظر من هر سال تیمی در Nba final قهرمان میشه که بیش ترین وحدت و همکاری رو داره.پس کلیولند امسال ممکید بشهنه به final برسه ولی قهرمان نمیشه چرا که همه تو تیم یک دست نیستند.سال دیگرو نمیدونم .شا

  16. قربون حرف زدنت برم Almost Black خوب گفتی لایک داری داداش جون.

  17. ا؟
    جدی؟
    نفر اول بودین؟
    آفرسن بوستون جان
    ۱۰۰ امتیاز

  18. jwall گفت:

    “I am Boston celtic” منم نظرم اینه که امسال کلیولند قهرمان نمیشه ولی بیشتر افراد می گفتن سال ۲۰۱۴ میامی قهرمان اما سن آنتانیو قهرمان شد چرا هیچ کس اطلاعاتی راجع به سن آنتانیو نداشت.

  19. jwall گفت:

    منظورم از “کلیولند قهرمان نمیشه” قبل از هفت برد متوالی کلیولند بود

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *