نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و چهارم ژانویه 2015

لیگ ان‌بی‌ای در بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۵ با برگزاری پنج مسابقه پیگیری شد. پیروزی هورنتز، باکز و تریل بلیزرس، از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل نیویورک نیکس، به سه برد متوالی این تیم پایان داد. هورنتز امروز در خانه پذیرای نیکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۷۶ بر ۷۱، حریف خود را مغلوب کند. برایان رابرتز از هورنتز که جایگرین کمبا واکر در ترکیب استارتر شده بود، در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. واکر به دلیل وجود یک کیست در زانوی چپش، ۳ مسابقه از ۵ بازی اخیر را از دست داده است. کارملو انتونی برای استراحت دادن به زانویش در این مسابقه بازی نکرد.

میلواکی باکز میزبان دیترویت پیستونز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۸۶، حریف خود را شکست دهد. بازیکنان باکز در این دیدار، ۶۴٫۷ درصد از شوت های سه امتیازی و ۵۰٫۶ درصد از مجموع شوت های خود را وارد سبد کردند. او.جی. مِیو از باکز با ثبت ۲۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. برندون جنینگز از پیستونز در کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه پای چپ آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد.

لامارکوس آلدریج از پورتلند تریل بلیزرس با به تاخیر انداختن عمل جراحی دست خود، در بازی امروز تیمش برابر واشنگتن ویزاردز حاضر شد و تریل بلیزرس را برای کسب پیروزی در این مسابقه رهبری کرد. پورتلند در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۶، ویزاردز را از پیش رو برداشت. آلدریج در این بازی ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن اعلام کرده است در ادامه فصل تا جایی که ممکن باشد از عمل جراحی اجتناب و تیمش را همراهی خواهد کرد. جان وال از ویزاردز نیز کار خود در این بازی را با کسب ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و چهارم ژانویه ۲۰۱۵ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۷۶ ۷۱ نیویورک نیکس دانلود
میلواکی باکز ۱۰۱ ۸۶ دیترویت پیستونز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۱ ۸۳ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
یوتا جاز ۱۰۸ ۷۳ بروکلین نتز دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۳ ۹۶ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. afshin گفت:

    دم آلدریج گرم با اینکه مصدوم بود خوب بازی کرد

  2. جان فدایی رو ببین انقد واسش مهمه تیم که از خیر عمل و استراحت گذشت وفاداری به تیمش تو حلقم…

  3. آذرخش گفت:

    عزیز
    فکر می کنم پست به اشتباه تو دسته متفرقه قرار گرفته

  4. مربی که بیشترین حضور رو نیمکت آل استار رو داشته کدوم مربی بوده و از چه کنفرانسی؟؟
    ممنون

  5. MoNST3R گفت:

    جوونم به این آلدریج دمش گرم خیلی حال کردم با اینکه مصدوم بود ولی بازم تیمشو تنها نذاشت و امتیازاتی که تو حالت عادی میگیره رو هم باز بدست آورد,امیدوارم زودتر به بهبودی کامل برسه
    نیویورک داشت راه میوفتاد یکما,ولی با قطعی آب مواجه شد! این شارلوت هم پدیده ای برا خودش ,نه میزاره حریف امتیاز بگیره,نه خودشون میگیرن,دو تا تیم عجوبه خورده بودن بهم چ وضعی بوده برا تماشاچی ها 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *