نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی CBA در 25 ژانویه 2015

لیگ CBA در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۵ با ثبت دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

نوار پیروزی های حامد حدادی و چینگدائو دابل استار، توسط شانشی قطع شد. چینگدائو امروز میهمان شانشی بود که با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۲۴ شکست خورد تا پس از ۱۱ برد پی در پی، سرانجام متحمل یک شکست شود. حدادی در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.

جیانگسو تونگشی در خانه پذیرای ژیجیانگ گوانشا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۱، حریف خود را مغلوب کند. مهدی کامرانی ۸ شوت از ۱۶ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۷ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل، به پیروزی جیانگسو کمک کرد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن پس از شکست های متوالی، بالاخره طعم پیروزی را چشید. چانگکینگ در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۲، فوجیان را شکست داد. ارسلان کاظمی در این مسابقه ۴۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه برای چانگکینگ بازی کرد و با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۶ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل، نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. کاظمی ۱۰ شوت از ۱۱ اقدام خود در این بازی را وارد حلقه کرد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. BB گفت:

    میشه ال استار چینو رو سایتتون بزارید؟

  2. BB گفت:

    thanks alot

  3. یجور شده که یا حامد باید ببره یا ارسلان اگه یکیشون باخت او یکیم میبره و بر عکس…
    ارسلان شده بلک گریفین چین هر عکسی که ازش تو سایت دیدم داره دانک میزنه فردا پس فرداس که بزنه یکی از حلقه های چین رو بشکنه!!! چین با این چینیش خوب حلقه هاش دووم آورده ها!!
    فقط حامد قهرمانی با یه تیم خارجی کم داره ها دیگه کارنامش یجورای تکمیل میشه اون یه ذره شم بازی با من هس که هیچوقت انجام نخواهد شد چون نه من وقتشو دارم نه حامد خخخخخخخخ
    اعتماد به سقفم تو حلقم هههه

  4. BB گفت:

    ارتفاع حلقه های چین بالاست یا پرش ارسلان کوتاه بوده؟

  5. Tony parker گفت:

    ارسلان بیشتر اسلم دانک های یک دست با زاویه میزنه به خاطر همین خیلی پرش نمیکنه

  6. بهنام یخچالی میتونه فصل بعد رو بره چین خیلی اینده داره این پسر فقط باید راهشو درست و هدف دار انتخاب کنه برو جلو پسر که آینده ماله توهه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *