ترکیب تیم ها برای مسابقه ستاره های در حال رشد آل استار ۲۰۱۵ مشخص شد

ترکیب تیم ها برای مسابقه ستاره های در حال رشد آل استار 2015 مشخص شد

اندرو ویگینز از مینسوتا تیمبرولوز که دو بار متوالی عنوان بهترین بازیکن تازه کار ماه کنفرانس غرب را به دست آورده است، به همراه مایکل کارتر ویلیامز از فیلادلفیا سونی سیکسرز که به عنوان بهترین بازیکن سال اولی فصل گذشته انتخاب شد، از جمله بازیکنانی هستند که برای شرکت در مسابقه ستاره های در حال رشد آل استار ۲۰۱۵ انتخاب شده اند.
در مسابقه Rising Stars امسال ۱۰ بازیکن سال اولی و دومی امریکایی در برابر ۱۰ بازیکن سال اولی و دومی غیرامریکایی قرار می گیرند. این مسابقه روز ۱۳ فوریه در بارکلیز سنتر برگزار خواهد شد.
در مسابقه امسال، ۱۰ بازیکن از ۱۵ انتخاب اول درفت ۲۰۱۳ حضور دارند و هر ۴ شرکت کننده مسابقه اسلم دانک نیز حضور خواهند داشت.
اندرو ویگینز که با میانگین ۱۵٫۲ امتیاز، پیشتاز بازیکنان سال اولی در میانگین امتیاز است، یکی از اعضای تیم غیرامریکایی است. این بازیکن و کلی اولینیک از بوستون سلتیکس، دو کانادایی حاضر در ترکیب تیم غیرامریکایی هستند. رودی گوبرت از یوتا جاز که با میانگین ۲٫۱۸ بلاک شات، سومین بلاکر برتر لیگ است به همراه نیکولا میروتیچ از شیکاگو بولز که عنوان بهترین روکی ماه دسامبر کنفرانس شرق را کسب کرده است، دیگر بازیکنان جلوی زمین تیم منتخب جهان در کنار اولینیک هستند. دیگر بازیکنان تیم منتخب جهان، یانیس اتتوکومبو از میلواکی باکز، استیون آدامز از اکلاهما سیتی تاندر، بویان بوگدانویچ از بروکلین نتز، گِرگی چنگ از مینسوتا تیمبرولوز، دانته اکسام از یوتا جاز و دنیس شرودر از آتلانتا هاوکس هستند.
مایکل کارتر ویلیامز که یکی از دو بازیکنی است که حداقل میانگین ۱۵ امتیاز، ۷ پاس منجر به گل و ۶ ریباند را ثبت کرده است، در کنار خود زک لاوین از مینسوتا تیمبرولوز، ویکتور اولادیپو از اورلاندو مجیک و میسون پلاملی از بروکلین نتز را در ترکیب تیم منتخب امریکا می بیند.الفرید پیتون از مجیک که پیشتاز بازیکنان سال اولی در پاس منجر به گل است و نرلنز نوئل از فیلادلفیا سونی سیکسرز که بهترین بازیکن سال اولی از نظر ریباند، بلاک شات و توپ ربایی است، نیز در ترکیب تیم امریکا قرار دارند. تری برک از یوتا جاز، کنتاویوس کالدول-پوپ از دیترویت پیستونز،شباز محمد از مینسوتا تیمبرولوز و کدی زلر از شارلوت هورنتز، دیگر بازیکنان تیم امریکا هستند.
کمک مربیان مسابقه آل استار، سرمربیان مسابقه Rising Stars خواهند بود. کنی اتکینسون از آتلانتا هاوکس هدایت تیم متخب جهان در این مسابقه را بر عهده خواهد داشت و الوین جنتری از گلدن استیت واریورز تیم امریکا را مربیگری می کند.
اعضای تیم امریکایی و تیم غیرامریکایی در این مسابقه را در زیر می بینید.

تیم امریکایی تیم غیرامریکایی
تری برک (جاز) استیون آدامز (تاندر)
کنتاویوس کالدول-پوپ (پیستونز) یانیس اتتوکومبو (باکز)
مایکل کارتر ویلیامز (سیکسرز) بویان بوگدانویچ (نتز)
زک لاوین (تیمبرولوز) گِرگی چنگ (تیمبرولوز)
شباز محمد (تیمبرولوز) دانته اکسام (جاز)
نرلنز نوئل (سیکسرز) رودی گوبرت (جاز)
ویکتور اولادیپو (مجیک) نیکولا میروتیچ (بولز)
الفرید پیتون (مجیک) کلی اولینیک (سلتیکس)
میسون پلاملی (نتز) دنیس شرودر (هاوکس)
کدی زلر (هورنتز) اندرو ویگینز (تیمبرولوز)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. به به چه بازی میشه

  2. moein گفت:

    شک نکنید که غیر امریکایی ها میبرن

  3. با این لیستی که دادن بازی دست غیر آمریکایاس آمریکای ها ریپ میزنن جلو اینا.

  4. ان بی ای همیشه در حال پیشرفت بوده همیشه لیگ رو جذاب تر از قبلش میبینیم همیشه تو ان بی ای اونای که لایق بودن رو تو بالاترین سطح رو دارن میبینیم همیشه بهترینارو در ان بی ای خواهیم دید.

  5. مارکوس اسمارت راحت میتونست تو آمریکایا بازی کنه اسمارت بعنوان بهترین دفاع سال اولی انتخاب شد بود اولای فصل ولی بدبختیش و بدختیمون مصدوم شد و رقیباشم ماشاالله انگاری لامبورگینین شوتی دارن میرن جلو همین باعث شد جای اسمارت رو یکی دیگه پر کنه.
    مطمنن بازیای آمریکای ها و غیر آمریکای ها تو بالا بردن تجربه و سطح بازیکنا خیلی کمک میکنه و بسیار موثره انشاالله اولینک تجربشو بیشتر از قبل کنه و عملکردش رضایت بخش باشه بنظرمن ام وی پی یه گارد راس میشه!! ویگنز نمیشه!!!

  6. MoNST3R گفت:

    بازی خوبی میشه,چف تیم ها خوبن بنظرم امریکایی ها برنده میشن درسته که یکم غیر آمریکایی ها سر ترن ولی باید ببینیم کی شگفتی ساز میشه تو این بازی…

  7. BehnoodOVO-RaptorsFan گفت:

    ♥ خارجیا ♥

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *