شرکت کنندگان مسابقه اسلم دانک آل استار ۲۰۱۴ مشخص شدند

شرکت کنندگان مسابقه اسلم دانک آل استار 2014 مشخص شدند

پاول جرج از ایندیانا، دیمین لیلارد از پورتلند و جان وال از واشنگتن در صدر لیست شرکت کنندگان مسابقه اسلم دانک آل استار ۲۰۱۴ قرار دارند. هریسون بارنز از گلدن استیت و بن مک‌لیموراز ساکرامنتو به همراه لیلارد، اعضای تیم کنفرانس غرب در این مسابقه خواهند بود.در حالی که ترنس راس از تورنتو، سومین عضو کنفرانس شرق در این دیدار است. مسابقه Slam Dunk شنبه شب (۱۵ فوریه) در سالن Smoothie King Center نیواورلئانز برگزار می شود.
در طول ۲۶ سال گذشته، این اولین بار است که سه شرکت کننده مسابقه آل استار، در مسابقه اسلم دانک نیز شرکت می کنند. در مسابقه سال ۱۹۸۸ که در شیکاگو برگزار شد، کلاید درکسلر، مایکل جردن و دومینیک ویلکینز در مسابقه حاضر بودند و جردن در برابر هواداران شیکاگویی، قهرمان آن مسابقات شد.
برای دومین سال پیاپی تیم های شرق و غرب در جریان مسابقات شنبه شب نیز با هم رقابت می کنند تا درآمد حاصل صرف امور خیریه گردد. NBA Cares و State Farm به صورت مشترک، ۵۰۰ هزار دلار به این رویداد می پردازند. در هر مسابقه (سه امتیازی، اسلم دانک و …) مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به موسسات خیریه تیم برنده اهدا خواهد شد و موسسات خیریه کنفرانس بازنده نیز ۲۵ هزار دلار دریافت خواهد کرد. تیم کنفرانس شرق جوایز نقدی خود را به انجمن قلب آمریکا و صندوق یونیسف در آمریکا اهدا خواهد کرد. جوایز کنفرانس غرب نیز به موسسه “آموزش برای آمریکا” و Wounded Warrior Project خواهد رسید. استفن کری از گلدن استیت و پاول جرج از ایندیانا که سابقه بردن جایزه Most Improved Player سال ۲۰۱۲ را دارد، کاپتان های دو تیم در مسابقات شنبه شب خواهند بود. انتخاب موسسات خیریه توسط، جرج، کری، NBA و کمپانی State Farm انجام شده است.
در مسابقه اسلم دانک امسال شرکت کنندگان به صورت تیمی رقابت می کنند. سه بازیکن شرق و سه بازیکن غرب در دو راند رو در روی هم قرار می گیرند. مسابقه امسال با یک تغییر عمده انجام خواهد شد. رقابت امسال یک راند آزاد خواهد داشت که دانک زنندگان هر کنفرانس ۹۰ ثانیه فرصت دارند تا هر تعداد دانک که تمایل دارند به نمایش بگذارند. در پایان این راند، تیم برتر توسط داوران معرفی خواهد شد. تیم برنده راند آزاد این شانس را دارد که انتخاب کند دانکرهایش در راند نبرد، اولین دانک زنندگان باشند یا دومین.
در راند نبرد دانک زنندگان دو کنفرانس به صورت دو به دو با هم رقابت می کنند و داوران برنده هر رقابت را مشخص می کنند. هر دانک زننده پس از شکست در یک رقابت دو به دو، از مسابقه حذف خواهد شد. اولین تیمی که بتواند در سه نبرد برنده باشد، برنده رویداد خواهد بود و جایزه قهرمانی را به دست می آورد.
بعد از مسابقه، طرفداران فرصت دارند تا برای انتخاب “Dunker of the Night” از طریق پیامک، توییتر، سایت NBA، و اپلیکیشن موبایل NBA اقدام کنند.
دیمین لیلارد که عنوان بهترین بازیکن سال اولی فصل گذشته را کسب کرده بود، در مسابقه مهارت ها و سه امتیازی نیز شرکت می کند تا نخستین بازیکنی لقب گیرد که در هر سه رویداد شنبه شب شرکت خواهد کرد. این بازیکن همچنین در BBVA Compass Rising Stars Challenge که روز ۱۴ فوریه برگزار می شود و مسابقه آل استار که روز ۱۶ فوریه برگزار می گردد، شرکت خواهد کرد. بارنز و راس دیگر نیز در مسابقه BBVA Compass Rising Stars Challenge حضور خواهند داشت.
شرکت کنندگان مسابقه اسلم دانک آل استار ۲۰۱۴:

کنفرانس شرق

کنفرانس غرب

پاول جرج (ایندیانا پیسرز)

هریسون بارنز (گلدن استیت واریورز)

ترنس راس (تورنتو رپتورز)

دیمین لیلارد (پورتلند تریل بلیزرس)

جان وال (واشنگتن ویزاردز)

بن مک‌لیمور (ساکرامنتو کینگز)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. ARDALAN گفت:

    ممنون از سایت خیلی خوبتون فقط یه کار بکوننین هر وقت بازی های الستار ۲۰۱۴ شروع شد واسه دانلود بزایرنش ممنون میشم

  2. kd گفت:

    بازم لبرون بلیک گریفین نیستن که

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *