بازیکنان حاضر در مسابقه سه امتیازی All-Star 2014

بازیکنان حاضر در مسابقه سه امتیازی All-Star 2014

استفن کری از گلدن استیت، کایری ایروینگ از کلیولند، جو جانسون از بروکلین، دیمین لیلارد از پورتلند و کوین لاو از مینسوتا، سرشناس ترین بازیکنان حاضر در مسابقه سه امتیازی All-Star 2014 هستند. بردلی بیل از واشنگتن که در مسابقه BBVA Compass Rising Stars نیز حضور خواهد داشت، مارکو بلینلی از سن آنتونیو و ارون افلالو از اورلاندو، دیگر شرکت کنندگان مسابقه ۳ امتیازی خواهند بود.مسابقه سه امتیازی، از مسابقات شنبه شب آل استار است.
هشت بازیکن حاضر در این مسابقه، در دو راند با هم رقابت خواهند کرد. هر بازیکن ۱ دقیقه زمان دارد تا هر تعداد توپ که می تواند به سمت سبد پرتاب کند. بهترین بازیکن دو کنفرانس در راند اول، راهی راند قهرمانی خواهند شد. هر یک از دو بازیکن که در راند نخست، امتیاز کمتری کسب کرده باشد، به عنوان نفر اول راند قهرمانی را شروع خواهد کرد. بازیکنی که بتواند در راند نهایی بیشترین توپ را وارد سبد کند،علاوه بر قهرمانی، ۱۰۰ هزار دلار برای موسسات خیریه کنفرانس خود کسب خواهد کرد.
در این مسابقه ۵ جایگاه شوت زنی در پشت خط سه امتیازی مشخص شده است. در هر جایگاه ۴ توپ رسمی NBA قرار دارد که یک امتیازی هستند و یک توپ مخصوص آل استار نیز وجود دارد که با نام “money ball” شناخته می شود و وارد کردن آن به سبد، دو امتیاز برای شوت زننده در پی خواهد داشت. در مسابقه امسال برای اولین بار، هر بازیکن در صورت تمایل می تواند همه توپ های دو امتیازی خود را از یک جایگاه شوت کند.
شرکت کنندگان مسابقه سه امتیازی All-Star:

کنفرانس شرق

کنفرانس غرب

ارون افلالو (اورلاندو مجیک)

مارکو بلینلی (سن آنتونیو اسپرز)

بردلی بیل (واشنگتن ویزاردز)

استفن کری (گلدن استیت واریورز)

کایری ایروینگ (کلیولند کاوالیرز)

دیمین لیلارد (پورتلند تریل بلیزرس)

جو جانسون (بروکلین نتز)

کوین لاو (مینسوتا تیمبرولوز)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. hamed گفت:

    خیلی شوت زنای خوبی اومدن امسال، به نظرم یکی از بهترین سالهای مسابقه ۳ امتیازیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *