نتایج بسکتبال NBA در ۶ فوریه ۲۰۱۴

نتایج بسکتبال NBA در 6 فوریه 2014

در دو مسابقه بسکتبال NBA در ۶ فوریه ۲۰۱۴، تیم های بروکلین نتز و گلدن استیت واریورز حریفان خود را شکست دادند.
تیم بروکلین نتز با پیروزی مقابل سن آنتونیو اسپرز، بیست و دمنی برد فصل را کسب کرد. این تیم امروز در سالن باکلیز سنتر میزبان اسپرز بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۳ بر ۸۹ حریف را مغلوب کند. درون ویلیامز از نتز در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل کسب کرد. در این مسابقه بینی نانو دی کولو از اسپرز، به دلیل برخورد دست آندری کیریلنکو شکست و این بازیکن در ادامه بازی با یک ماسک حاضر بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در دیگر مسابقه امروز، گلدن استیت واریورز در خانه با نتیجه ۱۰۲ بر ۸۷ شیکاگو بولز را مغلوب کرد. استفن کری از گلدن استیت با کسب ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، ستاره این بازی بود. بازیکنان گلدن استیت در این دیدار ۱۱ شوت از ۲۲ پرتاب سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. مارک جکسون، سرمربی گلدن استیت با کسب این پیروزی ششمین مربی تاریخ این باشگاه لقب گرفت که توانسته ۱۰۰ برد به همراه این تیم کسب کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *