شرکت کنندگان مسابقه مهارت های آل-استار ۲۰۱۴ ان بی ای

شرکت کنندگان مسابقه مهارت های آل-استار 2014 ان بی ای

دیمین لیلارد، قهرمان فصل گذشته مسابقه مهارت های آل استار و دمار دروزان از تورنتو رپتورز که هر دو امسال اولین مسابقه آل استار را تجربه خواهند کرد، در صدر لیست شرکت کنندگان مسابقه مهارت های آل-استار ۲۰۱۴ ان بی ای قرار گرفتند تا در روز ۱۵ فوریه در این مسابقه شرکت کنند.
مسابقه مهارت ها امسال با فرمت تازه ای برگزار خواهد شد. در فرمت جدید بازیکنان در ۴ تیم دو نفره قرار می گیرند و هر مسابقه شامل رقابت در بخش دریبل زنی، پاس دادن و شوت زنی است که در دو راند انجام می شود.
دمار دروزان از رپتورز و یانیس اتدوکومبو از میلواکی در یک تیم و مایکل کارتر ویلیامز از فیلادلفیا و ویکتور الادیپو از اورلاندو در تیم دیگری قرار دارند. این دو تیم به نمایندگی از کنفرانس شرق در این مسابقه حضور دارند. اتدوکومبو، کارتر ویلیامز و اولادیپو در مسابقه BBVA Compass Rising Stars نیز حضور خواهند داشت.
در کنفرانس غرب نیز دیمین لیلارد از پورتلند و تری برک از یوتا در یک تیم و رجی جکسون از اکلاهما سیتی و گران دراگیچ از فینیکس در تیم دوم قرار دارند.
در مسابقه امسال ۴ نوجوان با چهار تیم حاضر در مسابقه هم تیمی خواهند بود و جایزه ۳۰ هزار دلاری این مسابقه، به عنوان بورس تحصیلی به نوجوان تیم برنده اهدا خواهد شد.
همه تیم ها باید قوانین دست به توپ پایه NBA را رعایت کنند. سریعترین تیم هر کنفرانس در راند اول، راهی راند قهرمانی می شود و تیمی که کمترین زمان را در راند نهایی به ثبت برساند، قهرمان مسابقه مهارت های آل-استار ۲۰۱۴ ان بی ای خواهد بود.

کنفرانس شرق

کنفرانس غرب

تیم ۱

تیم ۲

تیم ۱

تیم ۲

یانیس اتدوکومبو (میلواکی)

مایکل کارتر ویلیامز (فیلادلفیا)

تری برک (یوتا)

گران دراگیچ (فینیکس)

دمار دروزن (تورنتو)

ویکتور اولادیپو (اورلاندو)

دیمین لیلارد (پورتلند)

رجی جکسون (اکلاهما)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. علی صمری گفت:

    با توجه به تغییرات عمده در مسابقات اسلم و تکوبل ، خیلی باید جالب باشه دیدن این مسابقات خصوصا تکوبل ، شما این مسابقات رو پوشش میدید ؟ با چه کیفیتی ؟

  2. پرهام فیروزی گفت:

    آیاچقدر بعد از مسابقات برای فروش می گزارید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *