نتایج بازی های ان بی ای در دوازدهم اپریل ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در دوازدهم اپریل 2015

در مهمترین بازی های ان بی ای در دوازدهم اپریل ۲۰۱۵، تیم های میلواکی، بوستون و هیوستن حریفان خود را مغلوب کردند و اکلاهما سیتی و آتلانتا مقابل رقبا تن به شکست دادند.

تیم بسکتبال میلواکی باکز با برتری مقابل بروکلین نتز، حضور خود در پلی آف و رتبه ششم خود در کنفرانس شرق را قطعی کرد. میلواکی در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۷۳، حریف خود را شکست داد. ارسان ایلیاسوا از میلواکی با ۲۱ امتیاز و ۵ ریباند، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. کریس میدلتون با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص میلواکی در این مسابقه بود. به این ترتیب میلواکی که فصل گذشته با ۶۷ باخت، بدترین فصل تاریخ خود را پشت سر گذاشته بود، در این فصل راهی پلی آف شد. جیسون کید، اولین سرمربی تاریخ لیگ است که در دو فصل اول سرمربیگری اش در لیگ، دو تیم را به پلی آف رسانده است.

بوستون سلتیکس با پیروزی برابر کلیولند کولیرز، به حضور در مرحله حذفی نزدیک تر شد. در این دیدار که در تی‌دی گاردن برگزار شد، بوستون با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۷۸، کلیولند را شکست داد. آیزیاه تامس از بوستون در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز، کایری ایروینگ، کوین لاو و جی.آر. اسمیت از کلیولند در این مسابقه به میدان نرفتند و استراحت کردند. کلیولند با دو شکست خود مقابل بوستون در سه روز اخیر، شانس این تیم برای رسیدن به پلی آف و قرار گرفتن در رده هفتم کنفرانس شرق را افزایش داده است. بوستون هم اکنون با ۳۸ برد و ۴۲ باخت، یک بازی بالاتر از بروکلین در رده هفتم کنفرانس قرار دارد.

ثبت ۵۴ امتیاز توسط راسل وستبروک نتوانست مانع از شکست اکلاهما سیتی تاندر برابر ایندیانا پیسرز شود. تاندر در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۱۶، مغلوب پیسرز شد. راسل وستبروک با کسب ۵۴ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود در NBA را به دست آورد و بیش از نیمی از امتیازات تیمش در این مسابقه را ثبت کرد. این بازیکن ۹ ریباند و ۸ پاس منجر به گل نیز به دست آورد و با ثبت تنها ۲ ترن اور، عملکرد خیره کننده ای داشت. سی‌جی مایلز از پیسرز با ۳۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. اما خبر ناراحت کننده برای طرفداران اکلاهما سیتی اینکه راسل وستبروک در این دیدار یک تکنیکال فول دریافت کرد تا تعداد خطاهای فنی او در این فصل از رقابت ها به عدد ۱۶ برسد. طبق قوانین لیگ، بازیکنی که ۱۶ خطای فنی انجام دهد، یک بازی از همراهی تیمش محروم خواهد بود. اسکات بروکس،سرمربی تاندر، ابراز امیدواری کرده است که این قانون در مورد راسل وستبروک اجرا نشود.

واشنگتن ویزاردز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، چهل و ششمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. واشنگتن که در این مسابقه میزبان آتلانتا بود، بازی را با پیروزی ۱۰۸ بر ۹۹ پایان داد. جان وال از واشنگتن در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. البته این بازیکن ۱۰ بار نیز توپ را لو داد. از فصل ۱۹۷۸-۷۹ این اولین بار است که واشنگتن در یک فصل از مرز ۴۵ پیروزی عبور می کند.

هیوستن راکتس در تویوتا سنتر پذیرای نیو اورلینز پلیکانز بود که با نتیجه‌ی ۱۲۱ بر ۱۱۴، حریف خود را مغلوب کرد. جیمز هاردن از هیوستن در این دیدار ۳۰ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان هیوستن ۵۳٫۴ درصد از شوت های خود در این بازی را وارد سبد کردند. پلیکانز فرصت داشت تا با پیروزی در این مسابقه، اختلاف خود با اکلاهما سیتی تاندر را افزایش دهد. این تیم هم اکنون بالاتر از تاندر در رده هشتم کنفرانس غرب قرار گرفته است.

نتایج بازی های ان بی ای در دوازدهم اپریل ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
میلواکی باکز ۹۶ ۷۳ بروکلین نتز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۷ ۷۸ کلیولند کاوالیرز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۶ ۷۷ شارلوت هورنتز دانلود
دنور ناگتز ۱۲۲ ۱۱۱ ساکرامنتو کینگز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۱۶ ۱۰۴ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۸ ۹۹ آتلانتا هاوکس دانلود
هیوستن راکتس ۱۲۱ ۱۱۴ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۷ ۹۱ فینیکس سانز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۶ ۱۲۰ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۷ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    داره جالب میشه 🙂

  2. سینا میلواکی گفت:

    آقا علیرضایی که میگفتی بروکلین میلواکی رو نابود میکنه
    فکرکنم ۲۳ امتیاز اختلاف دلیل خوب و مکفی باشه که دیگه پیش بینی نکنی.مرسی

    • nothing گفت:

      این حرف ها رو تا حد زیادی قبول ندارم چون راسل الان تنها و تکی باید تیم بچرخونه و بغیر از ایباکا کسی دیگه در این تیم تجربه ی کافی رو نداره و ۲۱ از ۴۳ امار بدی نیست و کسی که تو اتحادیه همچین اماری رو داشته باشه بازی کن خوبی محسوب میشه چه برسه اینکه گارد هم باشه و عمده ی کارش بالای زمین حمله باشه و باید بدونی بازی کنی که به خودش جرات همچین کاری رو می ده از قدرت روحیه بالایی برخوردار است پس الکی از وستبروک ایراد نگیر بدون منتقدان زیادی هستن که بازیکن های اتحادیه رو نقد می کنند و همین انتقاد ها رو می کنن اگر حرف های شما صحیح بود حتما مربی تیم او را محدود میکرد و بدون هیچ کاری بدون اجازه مربی تا این حد صورت نمی گره

  3. LAKER FOR LIFE گفت:

    بازم وستبروک با این سبک بازیش باعث باخت تیمش شد. درسته ۵۴ امتیاز اورد ولی درصد شوتش ۲۱ از ۴۳ بود هیچ بازیکنی تویی لیگ انقدر شوت نمیزنه وگر فکر میکنین اگه بازیکنایی مثل لبران و کری تو هربازی انقدر شوت میزدن نمیتونستن انقدر امتیاز بیارن؟ معلومه که میتونستن ولی اونا به فکر برد تیمشونن نه آمار قردی. یا تو همین بازی سی جی مایلزو ببینین اون ۳۰ امتیاز اورد و دصد شوتش ۹ از ۱۵ بود حالا به نظرتون این ۳۰ متیاز ارزش بیشتری داره یا ۵۴ امتیاز وستبوک؟ مایلز به بقیه بازیکنای تیمش هم شانس امتیاز اوردن داد و در نتیجه چندتا بازیکن از ایندیانا حدود ۲۰ امتیاز اوردن و به کمک کل تیم بازیرو بدن.
    انس کنتر _ دیان ویترز _ دی جی آگوستین _ استیون آدامز و آنتونی مارو همه از بازیکنای خوبه اوکلاهامان که تو یه بازی معمولیشون میتونستن هر کدوم حدود ۲۰ امتیاز بیارن ولی با این سبک بازی وستبروک همشون باهم ۵۰ امتیاز اوردن . وستبروک با این سبک بزیش داره باعث باخت تیمش میشه میدوارم تا دیرنشده و پلی آفو از دست ندادن این مسئته رو درک کنه هرچنکه الانشم خیلی دیر شده.

  4. Afshin گفت:

    وستبروک دیگه واقعا شورشو در اورده مثل یه بچه ۵ساله فکر می کنه

  5. علیرضا گفت:

    اقا من تسلیم شما میشم من میلواکی رو دست کم گرفته بودم

  6. علیرضا گفت:

    اگه اکلاهما نتونه بیاد پلی اف تقصیر خودشه وستبروک مسخره کرده خودشو

  7. محمد ارباب گفت:

    وستبرووک میخواد MVP بشه داره به در و دیوار میزنه واسه اینکار
    شارلوت چقدر بد شده این چند وقته بد می بازه

    واقعا کریس میدلتون عالیه
    امسال فری ایجنت می شه… برای هر تیمی فرصت طلائیه این بازیکن با آتیه رو جدب کنه

  8. محمد ارباب گفت:

    دوستی که از وستبروک حمایت میکنی
    باید در نظر بگیری این همه اقدام باعث بدبختی کل تیمش شده
    بجای اینکه بخواد یه تنه کاری بکنه میتونه در اون شرایطی که باعث خراب شدن توپ هاش میشه به یک بازیکنی که موقعیت بهتری داره پاس بده تا فرصت به تیم مقابل برای پیش افتادن امتیاز نده

  9. MONSTER گفت:

    خیلی خوب شد ایندیانا و بوستون بردن بروکلین باخت

  10. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    کی گفته وستبروک باعث باخت تیمش شده هر وقت تو بازی دیشب ذوستبروک پاس به بازیکنان دیگه میداد توپ رو خراب میکردند بخاطر همین هم مجبور میشد خودش اقدام کنه معلومه بازی فوق العاده راسل رو ندیدی واقعا عالی کار کرد یه بازیکن یکه و تنها که بار امتیاز گیری تیم رو دوششه بر خلاف کری که تو تیمشون بازیکنان خوب زیادند که دوقتی توپ رو بهشون میرسونه راحت امتیاز میارن یا بر خلاف کریس پل که وقتی توپ رو به گریفین یا جردن میرسونه توپ ها رو به امتیاز تبدیل میکنند همین کریس پل اگه الآن تو دیترویت بازی میکرد جزو بدترین ها از لحاظ پاسهای منجر به گل میشد اما وستبروک چه کسی رو داره اصلا مجبوره خودش حمله کنه لبران هم مشکلی نداره چون اگه حملاتشو کم کنه جایگزینش ستاره های دیگه ای هستند که به جاش امتیاز بیاره هاردن هم همین وضعیت رو داره اما بازیکنان اکلاهما به جز وستبروک همه کم تجربه هستند ایندیا نا هم خیلی مسخره بازی رو برد واقعا اگر این تیم تو غرب بود الان جای مینسوتا بود یا اگه یوتا تو شرق بود الان جای میلواکی هشتم بود مفتضح بودن تیم های شرق باعث از بین رفتن عدالت تو nbaشده واقعا تیم های شرق خیلی ضعیفند حیف دریک رز و لبران جیمز که تو این کنفرانس هستند لیکرز این مایلزو هم که میگی۳۰امتیاز آورد هنری نکرد هر وقت امتیاز نمیاورد بازیکنان دیگه جبرانش میکردند لیکرز مثل اینکه بازی رو ندیدی آدامز و آگوستین مورو ویترز هر و قت توپ به دستشون میرسید البته تو بازی دیشب توپ رو خراب میکردند زود قضاوت میکنی

    • M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

      وستبروک اقدام میکنه چون دل و جراتش رو داره بر خلاف کری و کریس پل

  11. محمد ارباب گفت:

    باز هم نظرات از روی تعصب و عدم قبول واقعیت ها

  12. vahid گفت:

    دوستانی ک بازی های اکلاهما رو نمیبینن یا فقط هایلایت میبینن لطفا الکی نظر ندن. اگه هم تیمی های وستبروک پاسایی ک بهشون میداد راسل رو تبدل ب گل میکردن آمار اسیسی وستبروک تو هر بازی بالای ۱۵ بود. واقعا خیلی بد توپ هارو خراب میکنن. در ضمن همین الانم وستبروک تو تعداد اسیست(میانگین) رتبه ۴ هست. پس الکی نگید وستبروک خودخواهه. اگه خودش ی کاری نکنه اکلاهما ۷۰ پوینت بیشتر نمیاره. اول قشنگ بشینین بازیا رو ببینین, شرایط هم تیمی هارو در نظر بگیرید بعد نظر بدید.

  13. SHaHRooZ گفت:

    آقایونی که انقدر از وستبروک ایراد می گیرین لطفا یه نگاه به آمار NBA بندازین اون موقع متوجه میشین که وستبروک بین بهترین اسیستها تو رده چهارم قرار داره. پس مطمئن باشین علاوه بر اینکه با امتیازاتی که می گیره سعی می کنه تا ضعف بقیه بازیکنان رو جبران کنه، بلکه تو امر پاس دهی هم جزو بهترینهاست.

  14. vahid گفت:

    البته خیلی اوقات نظرات ما از روی حسادت هست!

  15. Nima.76 گفت:

    وستبروک واقعا داره خودخواهانه بازی میکنه…اینی که میگین که توی آمار اسیست چهارمه به نظرم تنها دلیلی که وستبروک اسیست میده اینه که تریپل دابلش رو کامل کنه!!!!

  16. علی گفت:

    اون دوستی که میگه ایندیانا مسخره بازی میکنه و میبره قابل توجهت باشه که سال قبل هر تیمی که جلو پیسرز بازی کنه به طور میانگین ۱۸٫۵ اسیست تو هر بازی داشته. تا قبل از آل استارز که پیسرز تو حاشیه بره. تیمای کنفرانس غرب از جمله خود اسپرز و کلیپرز و راکتس و پارسال( این تا پارسال)…..به این تیم باختن. امسال اوضاع جالبی نداره ۳۹ بازی جورج هیل و ۷۴ بازی جروج و ۱۸ تا دیوید وست و…… پیسرز دفاعی بازی میکنه حالا به ذعم شما مسخره. شومام مربیتون به تیمش دفاع کردن یاد بده تا بتونه قهرمان شه. تیمی که دفاع خوبی نداره قهرمانم نمیشه در جریان باش . انس کانتر و دیان ویترز و مارو و….بازیکنای خوبین اگه فکر میکنی ثاندر از پلیکانز هم با وجود مصدوماش ضعیف تر عمل کرده یه مقدار در موردش تحقیق و بررسی کن در مورد تیمای حریفم به همچنین. پیسرز تو کنفرانس غرب باشه مثل همون ممفیس بازی میکنه دفاعی..ثاندر دو سال پیش با ممفیس کلینچ شد دیگه یادت هست که؟؟؟
    پارسال مگه اسپرز رو ثاندر با همه مهرهاش تو فصل سوئیپ نکرد؟؟؟پلی آفس باخت بهش که . ۲۰۱۲ هم به میامی باخت چون دفاع درست و درمونی نداره. اصلا میدونی روبرسون واسه چی تو ترکیب استارتر داره بازی میکنه ؟؟

  17. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    گفتم امسال تیم مسخره ایه و گر نه تو دو یا سه سال پیش یکی از بهترین های شرق و کل NBAبوده .خودم هم از جرج خوشم میاد و گفتم اگر امسال تو کنفرانس غرب بود با این وضعیت وخیمش احتمالا آخر آخرا بود در ضمن ویترز و مورو خوبند در کل اما تو بازی دیشب همشون ضعیف کار کردند

  18. علی گفت:

    بضاعت پیسرز این فصل همین بود. با این بازیکنایی که داره بهتر از این نمیشد نتیجه گرفت. روی هیبرت و دیوید وست مجموعا سالی ۲۷ میلیون دلار حقوقشونه. هر دوشون بازیکنای معمولی هستن. رادنی استاکی حقوقی حدود ۱٫۲ میلیون دلار میگیره. سی جی مایلز ۴٫۵ میلیون دلار . اگه این فصل پیسرز اون وست و هیبرت رو ترید کنه خب میتونه بازیکن بخره وگرنه باید فصل بعدش که قرارداد این دو تموم شه بازیکن جذب کنه. یعنی سال ۲۰۱۶ میتونه بازیکن خوب بگیره.

  19. متاسفم برای شما عزیزانی که نظرات بقیه رو حسادت خطاب میکنی
    چرا از بقیه بازیکنها مثل هاردن که داره تاثیرگذاری مثبتی میذاره انتقاد نمیشه
    این شمایید که متعصابانه نظر میدید
    وستبرووک آماده هست قبول
    اما خودخواه ترین بازیکن کل لیگه و داره تیمش رو به نابودی میکشه
    دوست دارم اسکات بروکس یه بازی این بازیکن رو بیرون بذاره تا ببین تیمش نفس میکشه

  20. وستبرووک رو که میبینم یاد کاکرو تو فوتبالیستها می افتم

  21. peyman گفت:

    کاملا واضحه کسانی که از وستبروک انتقاد میکنن اصلا بازی های اکلاهما رو کامل نمیبینن و فقط از روی آمار آخر بازی قضاوت میکنن. همه ی کارشناس های بسکتبال بهت زدن از بازی خوب راسل و اگر هم تیمی های بهتری داشت قطعا الان اکلاهما جاش بالاتر بود . شما ببینید تو بازی تیم های مقابل اکلاهما چطوری گاهی سه نفری وستبروک و دفاع میکنن . بعدا میفهمید همین درصد شوت هم خیلی خوبه

  22. vahid گفت:

    البته مشخصه ک بازیای هیوستون رو هم نمیبینید ک بازی هم تیمی های هاردن رو ببینید. کلا بیخیال…آره وستبروک خ خودخواهه و تیمشو داره نابود میکنه…اصن ته نظرات بسکتبالی هستاااا

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *