نتایج لیگ NBA در سوم اپریل ۲۰۱۵

نتایج لیگ NBA در سوم اپریل 2015

پیروزی ایندیانا، میلواکی و نیو اورلینز و شکست تورنتو و اکلاهما سیتی، از جمله نتایج لیگ NBA در سوم اپریل ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز، ایندیانا پیسرز در حضور ۱۸۱۶۵ تماشاچی حاضر در بنکرز لایف فیلدهوس میزبان شارلوت هورنتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۷۴، حریف خود را مغلوب کند. رادنی استاکی از پیسرز که به عنوان بازیکن ذخیره برای تیمش به میدان رفت، با ۱۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود. بازیکنان شارلوت در کوارتر سوم این دیدار تنها ۹ امتیاز کسب کردند که کمترین امتیاز کسب شده توسط آنها در یک کوارتر، در این فصل از رقابت ها بود. این پیروزی، ۲۰۰امین بردی بود که فرانک وگل، به عنوان سرمربی در ان بی ای به دست آورد.

بوستون سلتیکس با قبول شکست مقابل میلواکی باکز، یک قدم از پلی آف دور شد. بوستون امروز پذیرای میلواکی بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۱۰، به حریف خود واگذار کرد. هفت بازیکن میلواکی امتیازات خود در این مسابقه را دو رقمی کردند. او.جی. مِیو با ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص میلواکی در این مسابقه بود. میلواکی در حالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت که ۱۲ بازی خارج از خانه قبلی خود را به حریفان واگذار کرده بود. بوستون هم اکنون با ۳۴ برد و ۴۲ باخت در رده نهم کنفرانس شرق قرار دارد.

بروکلین نتز با غلبه بر تورنتو رپتورز، ششمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. نتز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۹، حریف خود را شکست داد. درن ویلیامز، ۵ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و ۳۱ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد. بروک لوپز با ۳۰ امتیاز، ۱۷ ریباند (۱۰ ریباند حمله) و ۲ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص نتز در این مسابقه بود. در ۹ مسابقه اخیر، این پنجمین بار بود که لوپز به مرز ۳۰ امتیاز می رسید. تدیوس یانگ از نتز نیز ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ توپ ربایی ثبت کرد. کایل لوری از رپتورز که ۷ بازی از ۸ مسابقه اخیر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است، پیش از مسابقه خود را گرم کرد اما به میدان نرفت.

ممفیس گریزلیز میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود و با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۲، حریف خود را مغلوب کرد. مارک گاسل از ممفیس با ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. پس از آنکه راسل وستبروک در کوارتر اول این مسابقه ۱۲ امتیاز کسب کرد، دیو یرگر، سرمربی ممفیس، جف گرین را مامور دفاع از وستبروک کرد تا وستبروک در ادامه تنها ۶ امتیاز دیگر کسب کند. وستبروک کار خود در این دیدار را با ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به اتمام رساند. این بازیکن تنها ۵ شوت از ۲۰ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد.

نیو اورلینز پلیکانز با برتری مقابل ساکرامنتو کینگز و با توجه به شکست اکلاهما سیتی تاندر، خود را به رده هشتم کنفرانس غرب نزدیک تر کرد. پلیکانز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۵، کینگز را شکست داد. طارق اونز از پلیکانز با ۱۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، تنها به یک پاس منجر به گل دیگر نیاز داشت تا تریپل دابل کند. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو با ۲۴ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل، برای دومین بار متوالی تریپل دابل کرد. ۱۳ پاس منجر به گل، بیشترین تعداد اسیستی است که این بازیکن در طول دوران حرفه ای خود به دست آورده است. کازینس در این دیدار ۴ بلاک شات نیز به دست آورد. پلیکانز هم اکنون با اختلاف ۰٫۵ بازی، پایین تر از تاندر در رده نهم کنفرانس غرب قرار دارد.

نتایج لیگ NBA در سوم اپریل ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۳ ۷۴ شارلوت هورنتز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۱ ۸۷ نیویورک نیکس دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۱ ۱۱۰ میلواکی باکز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۴ ۱۰۹ تورنتو رپتورز دانلود
شیکاگو بولز ۸۸ ۸۲ دیترویت پیستونز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۰ ۹۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۴ ۹۷ اورلاندو مجیک دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۲۳ ۹۳ دنور ناگتز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۵ ۱۰۱ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۷۷ ۱۰۷ پورتلند تریل بلیزرس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. محمد ارباب گفت:

    سن انتونیو و بروکلین چه خوب شدن

  2. علیرضا گفت:

    اکه هی لعنت به شانس امروز روز بدی بود okcباخت بروکلین برد بوستون هم باخت

  3. MONSTER گفت:

    این کلارکسون عالی میشه اگه به تیم دیگه ای ندنش استیل خیلی خوب و قشنگی هم داره

  4. laker for life گفت:

    are chand sal dg setare mishe ham stylesh ham sabke bazish shabih westbrooke

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *