نتایج و هایلایت های لیگ ان بی ای در بیست و دوم مارس ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های لیگ ان بی ای در بیست و دوم مارس 2015

لیگ ان بی ای در بیست و دوم مارس ۲۰۱۵ با برگزاری یازده مسابقه پیگیری شد. پیروزی تاندر و کلیپرز و شکست هاوکس، ویزاردز و موریکس، از جمله نتایجی بود که در رقابت های امروز به دست آمد.

راسل وستبروک با ثبت دومین تریپل دابل متوالی خود به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد تا میامی هیت را از پیش رو بردارد. تاندر در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۷۵ به پیروزی رسید. وستبروک در این مسابقه ۱۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۷ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد و دهمین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. دفاع این بازیکن از دوین وید موجب شد وید در این مسابقه تنها ۱۲ امتیاز کسب کند. انس کانتر با ۲۷ امتیاز و ۱۲ ریباند (۶ ریباند حمله) دیگر بازیکن شاخص تاندر بود.

سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، سومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد. اسپرز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۹۵، حریف خود را شکست داد. کوای لئونارد از اسپرز با ۲۰ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. این بازیکن ۱۰ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. مایک بودنهولزر، سرمربی هاوکس در ۹ دقیقه و ۷ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم، توسط جوئی کرافورد از زمین مسابقه اخراج شد.

لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۱۰۰ پایان داد. کریس پاول از کلیپرز با کسب ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان نیو اورلینز در این مسابقه ۱۸ بار توپ را لو دادند و کلیپرز توانست از این ترن اورها ۳۰ امتیازی به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز که دو مسابقه گذشته تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا از دست داده بود، در این مسابقه حدود ۳۹ دقیقه بازی کرد و ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. طارق اونز به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار برای پلیکانز به میدان رود.

ساکرامنتو کینگز با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، دومین برد متوالی خود را ثبت کرد. کینگز که میزبان ویزاردز بود موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۸۶، حریف خود را مغلوب کند. رودی گی با کسب ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان ساکرامنتو ۵۰٫۶ درصد از شوت های خود در این دیدار را وارد سبد کردند.

فینیکس سانز برای رسیدن به سی و هشتمین پیروزی فصل خود، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. سانز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۹۲، حریف خود را از پیش رو برداشت. اریک بلدسو از فینیکس در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. البته این بازیکن ۷ بار نیز توپ را لو داد. تیم فینیکس هر سه بازی خود مقابل دالاس در این فصل از رقابت ها را با پیروزی به اتمام رسانده است.

نتایج و هایلایت های لیگ ان بی ای در بیست و دوم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
میلواکی باکز ۹۰ ۱۰۸ کلیولند کاوالیرز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۹۳ ۷۵ میامی هیت دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۵ ۱۱۴ سن آنتونیو اسپرز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۷ ۱۰۰ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۶ ۸۹ نیویورک نیکس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۹ ۸۶ واشنگتن ویزاردز دانلود
بوستون سلتیکس ۹۷ ۱۰۵ دیترویت پیستونز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۰ ۱۱۹ دنور ناگتز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۸ ۱۰۹ شارلوت هورنتز دانلود
فینیکس سانز ۹۸ ۹۲ دالاس موریکس دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ ۸۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. alik گفت:

    چه عجیب لیکرز برد باورم نمیشه!ولی چه پیشرفتی داشته لیکرز الان نگاه کردم تو کل لیگ از آخر چهارمه!فصل رویایی…مینسوتا و فیلادلفیا و نیویورک وضعشون از لیکرز خراب تره
    چقد رقابت واسه پلی اف تو شرق نزدیکه سه تا تیم تعداد برداشون برابره!

  2. Edr!s گفت:

    سلام میگم دانلود نمیشه ارور یافت نشد میده

  3. m-‌‌n oklahoma .city.thunder گفت:

    برد خیلی خوبی لرای اکلاهما بود نیواورلینز هم با باختش خوشحالمون کرد ولی حیف فینیکس برد واقعا این دالاس تیم داغونیه از وقتی هم که استودمایرو خریده باخت های زیادی بدست آورده اگه فینیکسو میبرد میشد گفت از همین حالا برگه ورود اکلاهما به حذفی امضا میشد،یه نکته هم در مورد میلواکی ،میگم همه تیم ها برای پیشرفت با قدرت شروع به برد میکنند اما این تیم با تمام قدرت داره به همه تیم ها میبازه برای قلب سینا میلواکی خیلی ناراحتم چه سختی ها که داره میکشه حتی احتمال حذف میلواکی هم هست سن آنتونیو هم داره خطرناک میشه

    • سینا میلواکی گفت:

      نه بنظرم که صعود میکنه.تو یه مقطع از فصل میلواکی حلقه بردهای خوبی داشت.این اواخر بیشتر بی انگیزگیه چون فاصلشون هم با تیم بالاتر خیلیه،پلی آف میلواکیه دیگه ای رو میبینید،بگو ایشاللااا!

  4. LAKER FOR LIFE گفت:

    بابا لیکرز از نظر داشتن بازیکن آخرین تیم لیگه همینکه چهارمین تیم از آخره جای شکر داره.
    ولی فصل بعد با برگشتن کوبی و جولیوس رندل و یه پیک یک تا چهار درفت که دارند و همچنین با پیشرفت روزبه روز جردن کلارکسون میتونن به سرعت تیمو بازسازی کنن.
    در ضمن به خاطر فضای خالی cap space این تیم و همچنین قراردادهای تلویزیونی جدیدیکه بسته الان به یکی از پولدارترین تیمای لیگ تبدیل شده و به گفته ی اکثر کارشناسا در فصلای بعد به احتمال زیاد با چندتا ستاره قرارداد میینده چون نسبت به خیلی از تیمای دیگه پولی بیشتری میتونه بهشون بده.

  5. mlbj گفت:

    لینکای دانلود خرابن؟

  6. khashayar1373 گفت:

    جهت راهنمایی. لینک ها مشکل دارد . با vpn دانلود کنید

  7. لینک ها مشکلی ندارن.
    مودمتون رو خاموش و بعد از چند دقیقه روشن کنید تا ip تون تغییر کنه (اگه ip ثابت ندارید). بعد از این کار اگه مشکلتون همچنان پابرجا بود، می تونید با شرکتی که ازش اینترنت می گیرید مشکلتون رو در میون بذارید.
    راه حل دیگه هم اینه که با vpn دانلود کنید.
    راه حل سوم هم اینه که ویدئوی مورد نظرتون رو remote کنید روی فایل های اشتراک گذاری فایل و از اونجا دانلود کنید.

  8. samih گفت:

    خب گزارش کلیولندم بنویسید

  9. محمد رضا ارباب گفت:

    مدتیه که به تیم پر طرفدار کلیولند کم لطفی میشه و گزارشی از بازیشون قرارداده نمیشه
    البته صعود این تیم و حساسیت بازی های دیگه مهم ترین دلیل این موضوع هستند
    لبران جیمز ۲۸ امتیاز،۱۰ ریباند و ۶ پاس گل
    کایری هم ۲۰ امتیاز و ۷ پاس گل ، جی آر اسمیت ۲۳ امتیاز
    در مقابل هر ۵ بازیکن استارتر باکز از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند

    پیسرز مجدداً باخت و مغلوب هیوستون شد
    این بازی با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۰ به سود هیوستون میهمان خاتمه یافت
    جیمز هاردن با کسب ۴۴ امتیاز ستاره ی این بازی بوده

  10. محمد رضا ارباب گفت:

    وید و کریس پاول بهترین بازیکنان هفته شدند
    اوان ترنر برای برد ۱۱۰ بر ۹۱ مقابل نتز برای بوستون تریپل دابل کرد.۱۹ امتیاز.۱۲ اسیست و ۱۰ ریباند.امتیاز آورترین بازیکن نتز بروک لوپز با ۳۱ امتیاز
    بازگشت جیمی باتلر برای شیکاگو پس از ۱۱ بازی دوری ، با پیروزی ۹۸ بر ۸۶ این تیم برابر تیم ستاره ی سابق شیکاگو، مایکل جردن رقم خورد. در این بازی کمبا واکر برای هورنتز ۲۹ امتیاز کسب کرد و میروتیچ با ۲۸ امتیاز (۱۴ امتیاز در کوارتر پایانی) و ۸ ریباند ، همچنین پاو گسل با ۲۷ امتیاز،۱۲ ریباند و ۴ بلاک شات از ستاره های بولز در این بازی بودند.ال جفرسون بدلیل مصدومیت تنها ۲۰ دقیقه فرصت حضور در زمین مسابقه پیدا کرد.

  11. محمد رضا ارباب گفت:

    گلدن استیت واریورز ۱۰۷ بر ۷۶ واشینگتون ویزاردز را در هم کوبید.استف کری در ۲۸ دقیقه حضور خود ۲۴ امتیاز کسب کرد و امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. از مکات جالب این دیدار حضور کلیه بازیکنان در زمین بود.تمامی بازکنان هر دو تیم در این دیدار به میدان رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *